Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

IPHONE HJELP

NYTT TEMA
wajidhussein
wajidhusseinInnlegg: 100
18.03.10 20:56

hei,

jeg har kjøpt brukt iphone, men når jeg koblet den til med på pcen så går det ikke ann og legge til bilder,musikk og andre ting , hvorfor?

Gi svar som er sikker.!

silas
silasInnlegg: 19946
19.03.10 07:14

Prøver du å gjøre dette via iTunes?

radier3002
radier3002Innlegg: 7656
19.03.10 09:25

Du må ihvertfall laste ned Itunes og identifisere Iphonen mot det.

Baggio1972
Baggio1972Innlegg: 2817
19.03.10 09:50
radier3002: Du må ihvertfall laste ned Itunes og identifisere Iphonen mot det.

Jupp. First things first....

wajidhussein
20.03.10 16:17
silas: Prøver du å gjøre dette via iTunes?

JA !

wajidhussein
20.03.10 16:18
radier3002: Du må ihvertfall laste ned Itunes og identifisere Iphonen mot det.

Hvordan gjør jeg det da?

silas
20.03.10 18:10
wajidhussein: hei, jeg har kjøpt brukt iphone, men når jeg koblet den til med på pcen så går det ikke ann og legge til bilder,musikk og andre ting , hvorfor? Gi svar som er sikker.!

Når du kobler iPhonen til iTunes så vil du se et lite ikon (i listen til ventre) som representerer selve telefonen. Det er slik at man må konfigurere hva som skal synkronisere til telefonen, det gjør man ved å endre instillingene som du finner under overnevnte ikon i iTunes. I instillinger finner du avkryssningsbokser som må velges for å synke feks. spillelister ol.

(Innlegget ble redigert 20.03.10 18:11)

wajidhussein
20.03.10 18:55
silas: Når du kobler iPhonen til iTunes så vil du se et lite ikon (i listen til ventre) som representerer selve telefonen. Det er slik at man må konfigurere hva som skal synkronisere til telefonen, det gjør man ved å endre instillingene som du finner under overnevnte ikon i iTunes. I instillinger finner du avkryssningsbokser som må velges for å synke feks. spillelister ol.

jeg har gjort det men det går ikke ann å slette sangene + kopiere og lime inn i "MUSIKK" eller å dra noen sanger til "MUSIKK" :S

silas
20.03.10 23:59
wajidhussein: hei, jeg har kjøpt brukt iphone, men når jeg koblet den til med på pcen så går det ikke ann og legge til bilder,musikk og andre ting , hvorfor? Gi svar som er sikker.!

Enheter som tilhører et annet bibliotek(feks. en annen maskin) kan ikke synkroniseres mot flere bibliotek. Det er mulig du må gjenopprette enheten, det gjør du vet å trykke på knappen merket "Gjenopprett" eller "Restore". NB: Husk at alt som eventuelt måtte ligge på telefonen vil forsvinne.

(Innlegget ble redigert 21.03.10 00:00)

wajidhussein
21.03.10 00:22
silas: Enheter som tilhører et annet bibliotek(feks. en annen maskin) kan ikke synkroniseres mot flere bibliotek. Det er mulig du må gjenopprette enheten, det gjør du vet å trykke på knappen merket "Gjenopprett" eller "Restore". NB: Husk at alt som eventuelt måtte ligge på telefonen vil forsvinne.

Hm... Takk :) men når jeg trykker på gjenopprett knappen så kommer det opp et vindu om UPDATE ,men jeg vil ikke update den siden det er feil i den  :( kan jeg gjøre det på anderledes måte ? sånn at jeg ikke må update den?

silas
21.03.10 10:41
wajidhussein: Hm... Takk :) men når jeg trykker på gjenopprett knappen så kommer det opp et vindu om UPDATE ,men jeg vil ikke update den siden det er feil i den  :( kan jeg gjøre det på anderledes måte ? sånn at jeg ikke må update den?

Det skal visstnok være mulig, men jeg har ikke prøvd det selv:

http://support.apple.com/kb/HT1202

You can manage your iPod with different computers as long as the computers are running the same operating system (Mac OS X or Windows) and you have set the iPod to "Manually manage music." If you're not using iTunes 7 or later, click here.

Synchronization generally occurs only in one direction, from your computer to your iPod. However, if you are legally allowed to transfer song files, you can use your iPod as a hard disk. An exception is the transfer purchases feature, which allows you to restore purchased iTunes content to an authorized computer from your iPod.

wajidhussein
21.03.10 21:19

Tusen takk (L)...siden du kanskje vet noe om iphone har jeg en problem til som oppstod i dag  eller jeg merket det ikke før nå...Jeg lastet ned gratis Im+ lite og jeg brukte msn på den i 2 timer kanskje også plutselig klikka nette mitt og den var ikke koblet til WIFI (noen trådløs nett) , men plutselig får jeg meldinger at en person har skrevet noe til deg , og jeg kunne svare også, etter på brukte jeg SAFARI også uten internett , men plutselig sjekket jeg saldoen på kontoen og det var bare 10 kr igjen av 50 eller noe sånt... hvorfor og hvordan kan jeg gjøre sånn at den ikke bruker pengene mine ?

silas
22.03.10 15:01
wajidhussein: Tusen takk (L)...siden du kanskje vet noe om iphone har jeg en problem til som oppstod i dag  eller jeg merket det ikke før nå...Jeg lastet ned gratis Im+ lite og jeg brukte msn på den i 2 timer kanskje også plutselig klikka nette mitt og den var ikke koblet til WIFI (noen trådløs nett) , men plutselig får jeg meldinger at en person har skrevet noe til deg , og jeg kunne svare også, etter på brukte jeg SAFARI også uten internett , men plutselig sjekket jeg saldoen på kontoen og det var bare 10 kr igjen av 50 eller noe sånt... hvorfor og hvordan kan jeg gjøre sånn at den ikke bruker pengene mine ?

Under "settings" finner du en meny som heter "push settings". Der kan du slå av background service, "Keep IM service connected on exite"... :-) Anbefales, hvis du er redd for telefonregningen.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg