Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

gammelt sim kort i ny telefon??

NYTT TEMA
fettstad
fettstadInnlegg: 1
01.06.10 21:10

heisann!

har akuratt kjøpt meg ny htc desire og satt over det gammle sim korte jeg hadde men det ville ikke virke, er det noen som vet hvorfor det ikke virker??

IDK2407
IDK2407Innlegg: 2881
02.06.10 00:10
fettstad: heisann! har akuratt kjøpt meg ny htc desire og satt over det gammle sim korte jeg hadde men det ville ikke virke, er det noen som vet hvorfor det ikke virker??

Hva abn bruker du?
Siden det kan hende du kjøpte telefonen som er låst for telenor/netcom osv. Om du har Netcom er den sikkert låst for telenor eller andre selskaper som selger mobiler med låsing av deres egne abn.

Wanngie
WanngieInnlegg: 6
02.06.10 21:46

Hvis du kjøpte denne genrisk så er den åpent for alt, kjøpte du den under biding med eksempelvis telenor kan du åpne denne gratis ved uten og si opp avtalen , er det netcom ellernoe annet så blir dette mer vanskelig , da må du nesten snakka med opratøren om hva det koster og si deg ut av avtalen som vil bli dyrt ja, lykke til:)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg