Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Sony Ericsson Vivaz

NYTT TEMA
sachaz
sachazInnlegg: 3815
07.06.10 18:42

skal kjøpe ny telefon og vurderer sterkt denne og det står mellom vivaz og vivaz pro. noen erfaring med noen av de?? :D

Corksport
CorksportInnlegg: 2618
12.06.10 20:01
sachaz: skal kjøpe ny telefon og vurderer sterkt denne og det står mellom vivaz og vivaz pro. noen erfaring med noen av de?? :D

Farsjan har Vivaz. En helt grei telefon som er lett å bruke. Tror desverre at det er en telefon man går fort lei av.(Slik er det vel egentlig med alle telefoner)

Den har i alle fall et jævlig  bra kamera.

Har du noen andre telefoner du har lyst på? Isåfall, hvor mye penger har du tenkt å bruke?

sachaz
12.06.10 21:22
Corksport: Farsjan har Vivaz. En helt grei telefon som er lett å bruke. Tror desverre at det er en telefon man går fort lei av.(Slik er det vel egentlig med alle telefoner) Den har i alle fall et jævlig  bra kamera. Har du noen andre telefoner du har lyst på? Isåfall, hvor mye penger har du tenkt å bruke?  

takk for svar :) telefonene mine holder maks 1 år enten de blir ødelagt eller jeg går lei så det er ikke no problen ;-) 

jeg tenkte en stund på xperia, men det er så stor.. pengene får jeg ta som det kommer

har du noen andre mobil tips?

Corksport
12.06.10 21:30
sachaz: har du noen andre mobil tips?

Jeg synes HTC Hero er utrolig tøff, har planer om å kjøpe den når jeg kommer hjem fra Tyrkia i sommer. Ellers har du jo Sony Ericsson W995 som er en helt grei telefon m 8 megapixler.

Hvis du syntes xperia var litt for stor kan du jo kjøpe Xperia X10 Mini

sachaz
12.06.10 21:45
Corksport: Jeg synes HTC Hero er utrolig tøff, har planer om å kjøpe den når jeg kommer hjem fra Tyrkia i sommer. Ellers har du jo Sony Ericsson W995 som er en helt grei telefon m 8 megapixler. Hvis du syntes xperia var litt for stor kan du jo kjøpe Xperia X10 Mini

HTC Hero har vennina mi og den ble ødelagt med en gang.. W995 er altfor lik den jeg har nå.

jeg har tenkt på X10 mini, men syntes at vivaz var så mye bedre :P 

Corksport
12.06.10 22:20
sachaz: jeg har tenkt på X10 mini, men syntes at vivaz var så mye bedre :P 

Da går du å kjøper Vivaz ;)

Dexter_Morgan
Dexter_MorganInnlegg: 765
27.07.10 18:03

Noen andre som har hatt problemer med denne telefonen? Kjøpte den for litt over en mnd siden og flere ganger skjer det at jeg verken kan ringe eller motta samtaler. Samme gjelder sms. Hvis jeg prøver å ringe så kommer det ingen lyd i det hele tatt. Hvis noen ringer meg så skjer det heller ingen ting. Det er ingen beskjed om noen feil, som f.eks. sim-kort, og telefonen viser at jeg har full dekning. Dersom jeg skrur telefonen av og på så fungerer den igjen, og da kan jeg f.eks. motta meldinger som jeg ikke fikk da telefonen hadde problemet.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg