Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Slettet dyr app til iphone!

NYTT TEMA
Bouvet
BouvetInnlegg: 1260
11.07.10 19:59

Hei, jeg har hatt problemer med gps signalet til appen navigon europe på iphonen min, ingen signal uansett hva jeg prøvde på. Til slutt så tok jeg grunninnstilling på telefonen, jeg trodde jeg hadde trykket på sikkerhetskopiering av mine programmer! men slettet ble de, inkludert navigon som jeg har betalt noen hundrelapper for. Burde det ikke vært mulig og laste dette ned gratis igjen for meg? Eller må jeg bare betale på nytt siden jeg slettet dette. Jeg har gått inn på app store og trykket på navigon, men der må jeg betale for og laste ned på nytt. Surt:(

Ps: jeg finner den heller ikke igjen på dataen når jeg kobler telefonen til dataen.

KingKongHalvor
KingKongHalvorInnlegg: 54167
11.07.10 20:01

Skal bare være å laste ned på nytt. Tror du kan laste ned til 3-4 forskjellige "maskiner". Kommer opp melding om at du allerede har kjøpt appen, og om du vil laste den ned på nytt.

Bouvet
12.07.10 00:08
KingKongHalvor: Skal bare være å laste ned på nytt. Tror du kan laste ned til 3-4 forskjellige "maskiner". Kommer opp melding om at du allerede har kjøpt appen, og om du vil laste den ned på nytt.

Det virker som om jeg må betale,tørr ikke helt klikke bekreft når betaling kommer opp heller i fare for at jeg blir trukket. Det kommer merkelig nok ikke opp melding om at jeg har lastet denn ned før!

dflyer
dflyerInnlegg: 65
12.07.10 11:17
Bouvet: Det virker som om jeg må betale,tørr ikke helt klikke bekreft når betaling kommer opp heller i fare for at jeg blir trukket. Det kommer merkelig nok ikke opp melding om at jeg har lastet denn ned før!

Hei

Programmer du har kjøpt kan du laste ned på nytt uten å betale. Du vil få melding om du vil kjøpe appen. Klikk ok når den meldingen dukker opp og da vil du få melding om at den allerede er kjøpt og at du vil da laste den ned gratis. Dette forutsetter da at du har handla med rett itunes konto.

ZigZagg93
ZigZagg93Innlegg: 1682
12.07.10 13:42

Jeg får fint brukt min bruker på alle venners, famiies iphoner uten noe problem. Betaler 1 gang så får alle lastet ned gratis :) ! Er du helt sikker på at du betalte for appen?

Bare og trykke på betal igjen så kommer det opp en meld der du må trykke på ok :) Dette er Heeeelt gratis.

(Innlegget ble redigert 12.07.10 13:42)

milfern
milfernInnlegg: 71424
14.07.10 01:05

HJELP!

Har noe av det samme problemet.
Var i Madrid i helgen og fikk Iphonen min stjålet av noen bedritne lommetyver.

På telefonen hadde jeg ca 20.sanger som jeg ikke har synkronisert (overført) til itunes på datamaskinen min.

Hvordan får lastet ned sangene på nytt uten å betale for dem på nytt?

Bouvet
15.07.10 22:34

Hei. Takker for svar, jeg gjorde som dere sa, lastet ned selv om det sto at det kostet, og rett før nedlastning skulle til og iverksettes så kom det opp at jeg hadde lastet dette ned før og at jeg kunne gjøre det gratis igjen:)

piezo
piezoInnlegg: 5335
17.07.10 11:17

Et sånn lite tilleggsspørsmål, gjelder dette også for iTunes? Jeg har kjøpt et par album som nå er forsvunnet, men jeg har betalt for de tidligere. Kan disse også lastes ned på nytt med samme metode?

Smula_7
Smula_7Innlegg: 2024
19.07.10 00:40

Jeg har litt vanskelig for å forstå at folk betaler for musikk. Finner alt jeg vil ha på gratis-app.

Om man likevel betaler, er det greit å synkronisere så fort en har kjøpt ja.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg