Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Apps (android)

NYTT TEMA
uten_brukernavn
uten_brukernavnInnlegg: 2368
16.07.10 19:56

Tips?

+ gratis GPS? hvis de finnes

William S
William SInnlegg: 10189
16.07.10 21:09

Kan anbefale Advanced Task Killer. Veldig kjekk å ha for å drepe apps som opptar minne. Gratis GPS er allerede i telefonen ved hjelp av Google Maps, men husk at du betaler for datatrafikken dette genererer.Astro File Manager er også kjekt å ha slik at du kan browse i telefonen slik du gjør på datamaskinen. App Installer er en annen fin app som gjør at du kan installere apps fra minnekortet om du skulle finne noe på nettet som ikke er i market. 

ferrek
ferrekInnlegg: 15672
16.07.10 21:21
William S: Kan anbefale Advanced Task Killer. Veldig kjekk å ha for å drepe apps som opptar minne.

Task Killere gjør vel mer ugang enn den hjelper? Programmer skal ikke drepes i Android, de drepes automatisk når det er nødvendig å frigjøre minne.

uten_brukernavn
18.07.10 23:19

Finnes det applikasjoner som tillater en til å streame fra nettet?

Smula_7
Smula_7Innlegg: 2024
19.07.10 00:05

Massevis. Husker ikke navn i farten, men kikket gjennom mange apps i dag.

Bare å få seg en Android-telefon så har en skaffet seg en ny hobby, har jeg funnet ut :)

Lunii
LuniiInnlegg: 13
19.07.10 12:35
ferrek: Task Killere gjør vel mer ugang enn den hjelper? Programmer skal ikke drepes i Android, de drepes automatisk når det er nødvendig å frigjøre minne.

Jeg mener den "drepe automatisk" grensen er for lav. I hvertfall om man er uheldig og har en hero med lite minne. Telefonen blir fort treg og uten TK's hadde allefall jeg kasta den i veggen forlengst.  Defor er Task killere viktig selv om de fuckup noe, men ikke så mye. Merker det mest på spill hvor de ikke blir avsluttet riktig.

uten_brukernavn
19.07.10 15:22
Smula_7: Massevis. Husker ikke navn i farten, men kikket gjennom mange apps i dag.

Husker du de nå?

Smula_7
21.07.10 16:18

Hva vil du streame? Pandora Radio streamer musikk. ER bare å søke på markedet. Ikke noe jeg er på utkikk etter selv så orker ikke lete for deg ;)

uten_brukernavn
21.07.10 16:20
Smula_7: Hva vil du streame? Pandora Radio streamer musikk. ER bare å søke på markedet. Ikke noe jeg er på utkikk etter selv så orker ikke lete for deg ;)

streame video

Smula_7
25.07.10 02:16

Da må du laste videopod-kaster til pc din og overføre det til minnekortet via et program der. Jeg bruker media go

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg