Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Jeg har en mongo mobiltelefon. Hjelp meg.

NYTT TEMA
MysticusNostradamus
MysticusNostradamusInnlegg: 95
16.07.10 20:32

Mobilen min (Samsung 2100) fikk jeg for en måned siden. Den har nå blitt sånn at jeg ikke kan motta meldinger, sende meldinger, motta samtaler og ringe til andre. Det virker på en måte slik at det ikke er "dekning" på den. dETTE er nå blitt veldig irriterende. Det har vært slik i tre dager. Hva bør jeg gjøre for å få mobilen normal igjen.??

- Mysticus Nostradamus

ferrek
ferrekInnlegg: 15672
16.07.10 21:23

Høre med operatøren din. Er SIM-kortet ditt gammelt? Siden alt av kommunikasjon til og fra telefonen din ikke fungerer er det grunn til å tro at det ikke er telefonen din direkte det er noe feil med.

Smula_7
Smula_7Innlegg: 2024
16.07.10 22:42

Har du prøvd å slå av å på tlf? Har du tatt ut batteri og simkort og satt inn igjen?

Har du lastet ned noe nytt til tlf? Har du valgt riktig operatør i liste over nettverksleverandører?

Det går an å resett tlf til ny tilstand, men da må du ta backup av alle data du har lagt til for ikke å miste det

dflyer
dflyerInnlegg: 65
18.07.10 21:45

Har du betalt regninga? ;)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg