Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Problem med Nokia X6 8gb

NYTT TEMA
HpUnited
HpUnitedInnlegg: 1445
24.07.10 21:38

Kjøpte en Nokia X6 8GB for et par mnd og har & har hatt en del problem med den... Har ikke installert noe annet enn norsk tipping og allikevel får eg en del feilmeldinger om for lite minne når eg skal lukke opp facebook.. Men dette er det minste problemet...

Det største problemet er når eg skal skrive sms.. Då begynner telefonen ofte å viske ut det eg skriver av seg sjøl... ofte kommer det pipelyd samtidig..

En annen ting er at Touchen langt fra alltid fungerer.. ofte må eg trykke 5-6 ganger før det skjer noe og av og til fungerer det ikke i det hele tatt sånn at eg må restarte telefonen..

Andre med samme problem? Har dere reklamert på det og hva skjedde?

Eg kjøpte den på Elprice og reklamerte Torsdag pr e-post. Fikk svar tilbake fredag om at den måtte inn på Deltaservice og i dag fikk eg pakkelapp i posten sånn at eg kan sende den inn...

Frykter at eg får den tilbake og at de bare sier at de ikke fant noe gale med den..... Eller at eg får en ny med samme problem...

GinnySack
GinnySackInnlegg: 1908
24.07.10 21:43
HpUnited: Det største problemet er når eg skal skrive sms.. Då begynner telefonen ofte å viske ut det eg skriver av seg sjøl...

Skjer hos meg også, men bare når jeg bommer på knappen. Så får jeg panikk og må skrive alt på nytt. Det er egentlig ikke telefonen sin feil, men likevel.. Har du prøvd å avinstallere noen programmer for å frigjøre plass? Du kan jo også installere NT i en annen mappe.

Det som irriterer meg mest er at en liten "konvolutt" som indikerer at innboksen er full, blinker hele tiden, til tross for at SIM-minne ikke er fullt.

HpUnited
HpUnitedInnlegg: 1445
25.07.10 12:08

Bommer på knappen? :) Hvilken knapp? Har ikke prøvd å avinstallere noen programmer nei eller å legge norsk tipping i en annen mappe, men det burde ikke være nødvendig. Uansett er dette et lite problem...

Har ikke opplevd at Konvolutten blinker, men opplever ofte at det har komt meldinger uten at det står "melding mottatt" når eg skal sjekke telefonen. Bare tilfeldig at eg oppdager meldingen.

GinnySack
25.07.10 12:12

Ikke knapp, men...you know what I mean. Når jeg skal taste bokstavene D, E eller F så kommer jeg ofte borti slett"knappen".

ferrek
ferrekInnlegg: 15672
25.07.10 12:15
GinnySack: Det som irriterer meg mest er at en liten "konvolutt" som indikerer at innboksen er full, blinker hele tiden, til tross for at SIM-minne ikke er fullt.

Gå inn på "meldinger", "valg", "Sim-meldinger" også sletter du det som ligger der. Da slipper du den blinkende konvolutten.

GinnySack
25.07.10 12:20
ferrek: Gå inn på "meldinger", "valg", "Sim-meldinger" også sletter du det som ligger der. Da slipper du den blinkende konvolutten.

Du er en engel!

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg