Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

I Phone eller Smsung s8000 jet

NYTT TEMA
ekeltresko
ekeltreskoInnlegg: 14
25.07.10 23:24

Hva er best? I Phone eller Samsung s8000 jet

IDK2407
IDK2407Innlegg: 2881
26.07.10 11:50
ekeltresko: Hva er best? I Phone eller Samsung s8000 jet

Hvilken iPhone tenkte du på? Den som kommer eller den som er ute nå? 3GS. Har dem begge, om du sier hvilken iPhone du tenkte på, så skal jeg svare deg når jeg kan :)

royhodgson-special1
royhodgson-special1Innlegg: 1161
26.07.10 12:22
IDK2407: Hvilken iPhone tenkte du på? Den som kommer eller den som er ute nå? 3GS. Har dem begge, om du sier hvilken iPhone du tenkte på, så skal jeg svare deg når jeg kan :)

Hva med Iphone4 64mb kontra Htc Desire? Og hva med batterikapasitet per nå?

For en som ikke er så opptatt av spill, men alt annet inkl musikkspiller, kamera og video samt sms og ring.

IDK2407
26.07.10 13:49
royhodgson-special1: Hva med Iphone4 64mb kontra Htc Desire? Og hva med batterikapasitet per nå? For en som ikke er så opptatt av spill, men alt annet inkl musikkspiller, kamera og video samt sms og ring.

HTC desire er utrolig bra mobil iPhone er en ganske fin den også.

Men la meg se hva som er forskjell:

Kamera på HTC Desire er bedre, den har flash men det har ikke iPhone 4.
iPhone 4 har 720p, men det har ikke desire ( ut fra det jeg har fått med meg )
Begge skjermene er utrolig store og veldig brukvennelig.
Om du vil ha video chat så har ikke Desire det heller, men om du vil ha det så har iPhone 4 det, men pass på! Den funker kun mot andre folk som har en iPhone 4, den virker ikke mot folk som ikke har det. Batteri tiden på iPhone er jo rimelig bra, desire sin henger litt etter så det er ikke så utrolig stor forskjell på dem begge.

Det er litt tøft å kunne velge mellom de 2, men for å være ærlig, ville jeg gått for en desire..

Hvorfor? Siden apple har vært alt for opptatt av å release sin mobil uten å gidde å teste OS de har puttet i modeller som iPhone 3gs og 3g, samt ikke giddet å teste antenna helt. Har også hørt en god del at iPhones har overheating... at det står: iPhone needs to be cool down before you can use it.
Den har også en utrolig fin mp3 spiller, oversiktelig og slikt, men slike bugs burde ikke finnes i en mobil som er ny og apple selv har sagt de er utrolig stolte av. 

HTC desire har en bra Mp3 spiller også og har utrolig fin oversikt og elsker interfacen på den. Veldig digg og brukevennelig meny som iPhone har. Det jeg liker derimot med desire er at du har forskjellige skrivebord på den. Feks den ene kan være facebook,twitter osv osv. Mens den andre bilder, videos og slikt. Dessuten er Desire en telefon flest folk ville sikkert foretrekket framfor iPhone 4, pga apple på en måte dreit seg ut veldig hardt på hehe.

Håper du fikk godt svar ut av innlegget mitt, om det er noe mer du lurer på så bare spør du :).

(Innlegget ble redigert 26.07.10 13:52)

royhodgson-special1
royhodgson-special1Innlegg: 1161
26.07.10 14:41

Tusen takk, dette var til veldig stor hjelp :-)

Ha en fin dag!

IDK2407
26.07.10 14:48
royhodgson-special1: Tusen takk, dette var til veldig stor hjelp :-) Ha en fin dag!  

Bare hyggelig :) Ha en fin dag du også :D

ekeltresko
ekeltreskoInnlegg: 14
26.07.10 18:06

I Phone 4

uten_brukernavn
uten_brukernavnInnlegg: 2368
26.07.10 18:06

SE X10 mini

Pro

(Innlegget ble redigert 26.07.10 18:07)

Klikk for å gå tilbake til toppen