Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Lading av Ipod-Nano

NYTT TEMA
finanskisen
finanskisenInnlegg: 3799
29.07.10 12:17

Ser at de selger ladere på Clas Ohlson. Kjenner en som kjøpte en slik til å lade ipoden. Noen påstår at dette kan skade ipoden, men han jeg kjenner har gjort dette nesten daglig i minst et halvt år. Er det noen som kan litt om dette ? Laderen han kjøpte kostet kun hundrelappen (ikke den som er i linken).

SirSillyLlama
SirSillyLlamaInnlegg: 76
29.07.10 16:26
finanskisen: Ser at de selger ladere på Clas Ohlson. Kjenner en som kjøpte en slik til å lade ipoden. Noen påstår at dette kan skade ipoden, men han jeg kjenner har gjort dette nesten daglig i minst et halvt år. Er det noen som kan litt om dette ? Laderen han kjøpte kostet kun hundrelappen (ikke den som er i linken).

Har brukt en slik lader (mener det va Clas Ohlson jeg kjøpte den hos) i ca 2 år, har ikke hatt noen som helst problemer. De fleste jeg kjenner bruker samme lader og har heller ingen problemer med den.

Ser ingen grunn til at den skal skade iPoden.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg