Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Samsung Galaxy Tab

NYTT TEMA
Arcticblue
ArcticblueInnlegg: 15669
07.12.10 14:58

Har kjøpt meg en slik sak og er egentlig ganske fornøyd, andre som har kjøpt denne ? og kom gjerne med forslag til apps jeg trenger :-)

Skal kjøre tvillingkort på min var planen men har hørt det er noe problemer med det så om noen har erfaring med det så hadde det vært kjekt.

JacksonRichardson
JacksonRichardsonInnlegg: 164
07.12.10 16:41

Absolutt en morsom sak det, du må passe på at du fikser deg mobilt bredbånd tvilling og ikke et vanlig tvillingkort, da kan det bli krøll når noen ringer deg.

northpower1
northpower1Innlegg: 2662
07.12.10 19:42
Arcticblue: Har kjøpt meg en slik sak og er egentlig ganske fornøyd, andre som har kjøpt denne ? og kom gjerne med forslag til apps jeg trenger :-) Skal kjøre tvillingkort på min var planen men har hørt det er noe problemer med det så om noen har erfaring med det så hadde det vært kjekt.

Hvordan oppleves 7 tommern å surfe med, sitter med en 15,6 bærbar og kan liksom ikke skjønne at det er brukbart å surfe med en liten skjerm.

Arcticblue
07.12.10 20:39
northpower1: Hvordan oppleves 7 tommern å surfe med, sitter med en 15,6 bærbar og kan liksom ikke skjønne at det er brukbart å surfe med en liten skjerm.

Synes den er helt fin den, sitter perfekt i handa og er grei å ha med seg når man er ute enten på handleturer eller lignende, har brukt den en gang på reise også, har en del tegneserier som jeg liker liggende på den og bruker ett program for å se på det og fungerer utmerket.

Ellers har vi jo surfemuligheter ikke minst... på jobb, hjemme (gratis) og ellers når jeg får tvillingkortet så får jeg jo det overalt også :-P

Har ordnet meg med apps fra Narvesen og sånt også siden dem bruker å gi noen tilbud der :-)

Var også skeptisk til 7 tommer men ble overrasket hvor bra det var.

Arcticblue
07.12.10 20:40
JacksonRichardson: Absolutt en morsom sak det, du må passe på at du fikser deg mobilt bredbånd tvilling og ikke et vanlig tvillingkort, da kan det bli krøll når noen ringer deg.

Godt poeng der, det var faktisk noe jeg ikke tenkte på og det kan være derfor kompisen min var skeptisk til denne og hadde hørt at det var problemer med tvillingkort da.

vikingdonsunited
vikingdonsunitedInnlegg: 552
27.12.10 22:38

Jeg har nå hatt min i 3 uker, kjøpre for 5800,- på siba uten abn. Er vanvittig stråledne happy! Den er rett og slett perfekt! Bruker den kun hjemme som en ersatning til laptop surfing, og den gjør det utmerket. Har kun hatt i sim kort for å kjøre et par oppdateringer, og vil ikke skaffe noe tvilling kort med det første.

Ellers så kommer lap toppen til å bli kasta. Har en desktop som blir brukt til andre ting (tastatur og mus og 24" skjerm er best nå en SKAL noe på tinternett), men når jeg kun skal på FB, tvitter eller skal sjekke tv-guiden, så blir lap top overkill. Samt Galaxy'en er rå på spill apps, jeg tester ut en ny hver dag nesten, ikke lei enda...

Batteriet varer 2 dager, og da bruker jeg den mye!

Løp og kjøp, Pad blir for stort, og andre Tab's med WM7 tørr jeg ikke teste ut en gang...

Gleder meg til neste generasjon Galaxy, blir nok å kjøpe den også... Gleder ræva av meg til vi få se SuperAmoLed på Tab'er også, kan ikke være så lenge til vel? Samsung og Android er framtia!

qha0315
qha0315Innlegg: 3
03.01.11 15:36

Jeg har vært uheldig ved å kjøpe Galaxy Tab. Kjøpte den nettopp den 31.01 hos en telekiosken. koster 2699 kr/ med Iconnect abonement 348kr i mnd.

Også nå sto det på avisen på tilbud hos Elkjøp, kr 999 med Iconnect abonement... Det er bare 3 dager, har jeg tapt nesten 2000 kr :(. Før det har jeg gått innom Elkjøp, da det koster 2999kr m/ Iconnect abonement..

Går det an å redusere prisen ned med 2000kr??? Herregud Elkjøp.....

ferrek
ferrekInnlegg: 15672
03.01.11 16:56
qha0315: Går det an å redusere prisen ned med 2000kr??? Herregud Elkjøp.....

Ja, det kalles salg.

HusebyD
HusebyDInnlegg: 2478
04.01.11 08:25

Joda tilbud her og mæ der, I Trondheim har vi fått billigere buss i følge fine gule plakter.

Burde det ikke nevnes at de doblet prisen for et par år tilbake?

Men sånt skjer ^^

(Innlegget ble redigert 04.01.11 08:26)

qha0315
04.01.11 15:48

Går det an å angre meg slik at jeg kan spare nesten 2000kr som er tapt???

IDK2407
IDK2407Innlegg: 2881
04.01.11 16:35
qha0315: Går det an å angre meg slik at jeg kan spare nesten 2000kr som er tapt???

Gå dit og kontakt dem. Det skal være mulig, har hørt at det er 7 dagers angrerett med produkter som er tilknyttet abn.
Gå til dem og spør om du kan avbryte den osv.

qha0315
05.01.11 15:44

Takk for det. skal prøve meg :)

Klikk for å gå tilbake til toppen