Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Kjoepe Iphone i USA

NYTT TEMA
Lusker
LuskerInnlegg: 27
02.01.11 01:11

Skal kjoepe meg iphone i Usa, faar jeg noen problemer med aa bruke den i Norge?

Suhkrik
SuhkrikInnlegg: 17
05.01.11 18:02

Nei, det skulle gå fint :)
Kommer litt an på hvilket simkort du har, så i værstefall må du kjøpe nytt simkort :)

dflyer
dflyerInnlegg: 65
11.01.11 08:28
Suhkrik: Nei, det skulle gå fint :)
Kommer litt an på hvilket simkort du har, så i værstefall må du kjøpe nytt simkort :)

Det er feil. Tlf er låst til AT&T, og pr dags dato kan man ikke låse opp tlf da det ikke er noen programvare for det enda, kun jailbreak som gjør at du kan installerer programvare som ikke er godkjent fra Apple. Kjøper du en iPhone fra USA så får du pr dags dato en iPod touch. Min anbefaling, ikke kjøp fra USA du vil angre. Les denne artikkelen

http://e24.no/it/article3741597.ece

Lizter
LizterInnlegg: 100
11.01.11 10:30
dflyer: kun jailbreak som gjør at du kan installerer programvare som ikke er godkjent fra Apple. Kjøper du en iPhone fra USA så får du pr dags dato en iPod touch.

Å Jailbreake en amreikansk iphone er en enkel sak, og du får mer enn en ipod touch. Riktig nok har du ikke alle mulighetene som en norsk Iphone, men på den andre siden har du ikke betalt like mye heller.

Viktige ting å huske på hvis du kjøper i USA og Jailbreaker.

1. Du har ingen garanti, blir telefonen ødelagt er den ødelagt.
2. Du kan ikke oppdatere OS'et etter at telefonen er jailbreaka, Pga at det er jævelig komplisert å jailbreake den på nytt etterpå.
3. kjøpe apps o.l. via itunes blir ikke mulig (kan tenkes jeg tar feil her)

ps jeg har kjøpt en norsk en, og vil som dflyer også anbefale dette.

Suhkrik
SuhkrikInnlegg: 17
11.01.11 16:11

Beklager. 
Min kamerat hadde jailbreaka den, akkurat som min iPod.
Beklager, for dårlig nevnelse.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg