Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

CES 2011

NYTT TEMA
ferrek
ferrekInnlegg: 15672
05.01.11 17:02

Jeg tenkte dette forumet kunne trengt en side hvor vi legger inn lanseringer av nye produkter under konferansen/messen som begynner i Las Vegas imorgen. Jeg har ikke funnet noen sider som er dedikert til akkurat denne messen, mulig noen andre her har gjort det. Ellers vil de største nyhetene uansett bli publisert på diverse sider.

Asus lanserer fire nettbrett. Link.

Artig å se at Asus velger å gå litt sin egen vei og ikke opptre som en copycat ovenfor iPad og Galaxy Tab. Om alle de fire modellene faller i smak når de blir tilgjengelige i løpet av dette halvåret gjenstår å se.

Kommentarer til Asus' lansering?

Post i vei andre produkter fra CES.

(Innlegget ble redigert 05.01.11 17:05)

ferrek
05.01.11 17:09

LG har allerede lekket to produkter. Optimus B blir Optimus 2X' bror med en enda bedre skjerm. Revolution vil komme med LTE-støtte.

Gsmarena melder dette.

En ny toppmodell fra Sony Ericsson har det lenge versert rykter om, nå er det enda litt mer håndfast om den. 4,2" skjerm, HDMI-utgang ++.

Gsmarena.

Dette er foreløpig bare rykter, men det ville ikke vært første gangen en produsent lekker produktinformasjon før lansering.

northpower1
northpower1Innlegg: 2662
05.01.11 22:03
ferrek: Post i vei andre produkter fra CES.

Det hagler nok inn nyheter fra imorgen kveld norsk tid.

Er spent på hva Panasonic lanserer av nye  Lumix kamera. Håper dem kommer med ett skikkelig kompaktkamera med mye zoom og full HD.

Samsung har allerede lansert WB 700 som har 18x zoom , 16mp men er usikker på om den har full HD.

Fuji har også lansert kompaktkamera med mye zoom,14 mp, full HD og GPS.

(Innlegget ble redigert 05.01.11 22:05)

HusebyD
HusebyDInnlegg: 2478
06.01.11 10:52

Slideren ser rå ut, skal defitift vudere den som et alternativ når jeg skal kjøpe meg laptop til våren.

*sikle*

(Innlegget ble redigert 06.01.11 10:57)

FredPerry
FredPerryInnlegg: 30806
06.01.11 18:54

Jeg bare venter på et produkt som gjør at jeg ikke trenger å være enn "Apple-fyr" lenger. Ipad er veldig kjekk som nettbrett, men om det kommer noe i en fornuftig prisklasse med et skikkelig operativsystem, fortrinnsvis Windows, så blir den nok byttet ut med dette.

northpower1
northpower1Innlegg: 2662
08.01.11 22:57

Min Panasonic TZ 5 vil bli erstattet med Casio Exilim zr 100

http://www.dpreview.com/news/1101/11010522casioexzr100.asp

ferrek
08.01.11 23:18
northpower1: Min Panasonic TZ 5 vil bli erstattet med Casio Exilim zr 100

Jeg har alltid rangert Panasonic over Casio når det kommer til kompaktkameraer, dette kameraet fra Casio kan se ut til å snu den trenden. Blir spennende å se hvordan dette blir mottat i tester.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg