Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Koble en Samsung Galaxy s til PC

NYTT TEMA
jegermessi
jegermessiInnlegg: 1540
21.09.11 19:02

Jeg har en Samsung Galaxy S GT som jeg prøver å koble til pcn, men når jeg kobler den i usb porten står det: MTP enhet: søker etter mapper med forhåndskonfigurerte drivere, så går det en liten stund så står det mislykket.

Hva skal jeg gjøre? jeg har lyst til å laste ned musikk på mobilen uten  bruke blåtann!

vidar
vidarInnlegg: 30699
22.09.11 00:19

By default the phone USB settings set at Samsung Kies.

To change the USB settings to mass storage mode, you need go on phone Applications -> Settings -> About phone -> USB settings -> Mass storage mode. When you plug in the USB cable to phone and link with PC, one more step you need to active mass storage function,  pull down the top menu and click on USB connected -> Click on Mount -> The new Removable Disk are ready to use.

jegermessi
03.10.11 22:40

Tusen takk, så ikke inlegget ditt før nå siden du ikke hadde sitert teksten hehe :D det funket i allefall!

samsung22
samsung22Innlegg: 18238
04.10.11 19:47

Du kan også laste ned et program som heter Kies Air via Samsung Apps. Dette er et ganske så genialt program. Du starter opp programmet på mobilen, da kommer det opp en IP adresse som du skal skrive inn i nettleseren din og VIOLA du er inne på mobilen. Her har du da oversikt over alt på mobilen. Meldinger, bilder, kontakter etc.. Dette går mye kjappere enn å starte opp Kies på PCen. Selv har jeg ofte problemer med å faktisk koble mobilen opp mot Kies, men med Kies AIR tar det maks 3.sek før jeg er koblet opp. 

Anbefales! Ta en titt på det. Det er ganske så kjekt. 

(Innlegget ble redigert 04.10.11 19:47)

jegermessi
07.10.11 19:59
samsung22: Anbefales! Ta en titt på det. Det er ganske så kjekt.

skal gjøre det, takk for svar ;)

dagchristensen
dagchristensenInnlegg: 1
31.01.18 14:59

fant ingen USB settings under - about phone på min Galaxy S7

madigan
madiganInnlegg: 9295
19.02.18 10:45
dagchristensen: fant ingen USB settings under - about phone på min Galaxy S7

Med S 7 skal du laste ned ''Smart Switch'' det er Samsung sin egen hjemmeside for oppdateringer og overføring  av bilder-Video -Musikk til PC når du skal koble tlf til dataen:)))

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg