Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

HTC Desire HD - irriterende problemer.

NYTT TEMA
RvP10
RvP10Innlegg: 5318
05.02.12 20:15

Hei, etter en oppdatering så har det vært noen få irriterende problemer. 

Hver gang mobilen min skal låse seg pga inaktivitet, og når jeg åpner med låsekoden, så skal den absolutt inn i et gpsprogram og starter "locations". Prøvde å slette alt som har med kart og location å gjøre, men har samme problem. 

Og når jeg ringer, eller når noen ringer meg, så er alltid høyttaleren på. Må skru den av manualt hver eneste gang. 

Noen med lignende problem og som evt ha løsning?  

Dex74
Dex74Innlegg: 18832
05.02.12 22:41

Har dårlige erfaringer med HTC generelt. Nå sist Sensation. Den og Desire HD er det dårligste jeg har vært borte i når det gjelder mobil.
Skrur seg av rett som det er, mister dekning, dårlig mikrofon og er flere ganger den i andre enden ikke hører en dritt av hva jeg sier, sliter veldig med dårlig forbindelse til trådløse nett (ikke noe problem med laptopen i samme områder) og hyppige feilmeldinger om at HTC Sense har stoppet ufrivillig og må lukkes. Får da valget om å avslutte eller sende rapport...WTF???!!!

Sensation mobilen min er bare tre måneder gammel og allerede vært til service to ganger, nå er den innlevert for tredje gang og det er opprettet reklamasjonssak!

Det som er så merkelig med telefonen er at den var aldeles glimrende første to ukene før den sviktet. Så var den og glimrende første to ukene etter første service og nå også etter andre service. Skulle nesten tro den var programmert til å funke kun i 14 dager!

ALDRI MERE HTC!!!!

Nr-1
Nr-1Innlegg: 31656
05.02.12 22:42
Dex74: ALDRI MERE HTC!!!!

4s. Ingen problemer.

Dex74
06.02.12 08:43

Står mellom den og Galaxy S II...noen som kan si om batterikapasiteten på de to? Bedre enn HTC? Hvilken har best av de to?

Har forresten aldri vært så nære som nå å kanskje skulle tre inn i Apples i-verden ;-)

FredPerry
FredPerryInnlegg: 30484
06.02.12 14:03
Dex74: Står mellom den og Galaxy S II...noen som kan si om batterikapasiteten på de to? Bedre enn HTC? Hvilken har best av de to?

Hadde Desire HD tidligere, men den ble dessverre nasket fra meg på en strand i Brasil. Var egentlig greit fornøyd med telefonen, men syns aldri skjermen var helt topp. Som etterfølger endte jeg opp med en Galaxy S2, nettopp på grunn av den gode skjermen.

Batterikapasiteten på Samsung syns jeg ikke er noe å skryte av. Den var allerede dårlig på Desire HD, men får ikke min til vare et døgn en gang. Det er forsåvidt ingen krise, siden den lades over natta uansett - men som totalpakke likte jeg HTC bedre. For min del ble det som sagt Samsung på grunn av skjermen. Savner Sense.

Lonely_SHT
Lonely_SHTInnlegg: 185
17.02.12 14:49

Helt enig angående Sense. Hadde selv Desire HD tidligere. Kan ikke akkurat si det er den beste telefonen jeg har hatt. Den fungerte, men det var stadig noe med den. Og batterikapasiteten var elendig. Men jeg likte Sense. Jeg har aldri eid en Samsung, men har trykt en del på en Galaxy S II. Selv om den har en fantastisk skjerm, så har den ikke Sense, og derfor er jeg ikke så gira på å skaffe meg en Samsung. 

For tiden lever jeg i eple-verdenen. 4S har hvertfall litt bedre batterikapasitet enn min gamle HTC. Så får man si hva man vil om Apple-produkter:)

Dex74
18.02.12 00:29

Siden sist jeg postet i denne tråden har jeg fått reklamert nedbetalingsavtalen på Sensation...første gang jeg har fått det faktisk så stor takk til HTC som gjennom One Call og One2Cel innså at mobilen var defekt :)

Så er tilbake på min "gamle" Desire HD for øyeblikket og har ikke hatt noen problemer hittil så er for tiden strålende fornøyd. Så er ikke lenger like hypp på ny mobil men Galaxy Note frister bittelitt må jeg innrømme selvom den er større en vanlige mobiler. Og er det ikke i mai Galaxy S III skulle komme? Feriepenger i juni...hmmm ;-)

(Innlegget ble redigert 18.02.12 00:30)

Jack_Daniels
Jack_DanielsInnlegg: 27117
18.02.12 00:30

Har hatt min Desire HD nå i 13 måneder! Aldri hatt problemer =)

RvP10
RvP10Innlegg: 5318
18.02.12 20:34

Problemet er borte nå.. Muligens en oppdatering som fikset det. 

Klikk for å gå tilbake til toppen