Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Knust iPhone - forsikring...?

NYTT TEMA
KnopflerFan
KnopflerFanInnlegg: 7
14.07.14 12:33

Hei! 

For ca. to timer siden, altså rundt klokken 10, skulle jeg nå ned til den lokale badestranden for et morgenbad. 

Jeg gikk nedover gangfeltet da en jogger - med en hund, som var i festet i et sånn bånd rundt magen nærmet seg. Jeg gikk med mobilen i hånda med øreplugger, men så ikke ned i mobilen da jeg var ca to meter unna joggeren.

Så skjedde det noe ganske skummelt. Hunden stoppet opp og bjettet febrilsk mot meg, før den hoppet opp to bakfotene og plantet forføttene i skrittet/mageregionen på meg. Hunden var ikke like stor som den var ilter, men jeg ble allikevel såpass forskrekket at jeg mistet mobilen. Jeg gikk også nesten over ende selv, men klarte å holde meg stående. Hundeieren dro til seg hunden, beklagde og løp raskt videre. Tror ikke hum engang fikk med seg at mobilen hadde gått i bakken.

Jeg endte opp med en delvis knust iPhone 5S - skjerm. Det er mulig å bruke den, men selvfølgelig vil jeg helst ha en ny skjerm. Spørsmålet er, går dette på Mobilforsikringen jeg har fra Telenor? Koster 99 kr i måneden. Dette skjedde utenfor hjemmet, har det noe å si? 

Vil helst ikke bruke alle sommerjobbpenga på reperasjoner når jeg jo har betalt for forsikringen.

Takk på forhånd,

mvh Åsmund. (15)

Pwiur
PwiurInnlegg: 2522
14.07.14 13:47

Sjå her.

Egenandel på 500,-

1. Fyll ut skademelding 
2. Scann inn kopi av kvittering for skadet utstyr.
3. Send dokumentasjonen til telenor@gjensidige.no, merk e-posten med skadenummer.

fargerik
fargerikInnlegg: 55205
15.07.14 08:18
KnopflerFan: Jeg gikk nedover gangfeltet da en jogger - med en hund, som var i festet i et sånn bånd rundt magen nærmet seg. Jeg gikk med mobilen i hånda med øreplugger,
Bitterman
BittermanInnlegg: 1176
30.07.14 00:25
KnopflerFan: Spørsmålet er, går dette på Mobilforsikringen jeg har fra Telenor?

Mitt spørsmål er; Hva med å spørre forsikringsselskapet?

Klikk for å gå tilbake til toppen

Andre tjenester