Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Kan ikke oppdatere til iOS 8 (iPhone 4S)

NYTT TEMA
ChrisK
ChrisKInnlegg: 3236
18.09.14 17:26

Hei!
Da jeg skulle oppdatere min 4S til iOS 8 i går kveld, så det ut til å funke fint. Sånn ca halvveis i oppdateringa startet enheten opp igjen, men den kjørte samme programvare  som sist (7.2 tror jeg...). Prøvde dette på nytt, og samme skjedde.

Hvorfor? Jeg har 10 GB lagringsplass tilgjenglig btw, så det burde ikke være noe problem. Den er 1 år gammel.

Tomles :D

Mysil-Bergsprekken
Mysil-BergsprekkenInnlegg: 1903
18.09.14 22:21

Har ikke iPhone selv men ei i husstanden har og fikk samme problemet som det du beskriver. Tror at hun først prøvde å ta oppdateringen ned ota, men senere via iTunes og da funket det. 

ChrisK
ChrisKInnlegg: 3236
19.09.14 07:20
Mysil-Bergsprekken: Har ikke iPhone selv men ei i husstanden har og fikk samme problemet som det du beskriver. Tror at hun først prøvde å ta oppdateringen ned ota, men senere via iTunes og da funket det.

Var vel at jeg gikk under 50% og da ville ikke mobilen oppdatere mer. Når jeg kobla til laderen funket det.

Uansett takk :D

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester