Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hvilken mobiloperatør er best ?

NYTT TEMA
merterje
merterjeInnlegg: 1173
09.10.17 12:26

Jeg har hatt NetCom, nå Telia som mobiloperatør i mange år. I grunn er jeg ganske fornøyd bortsett for prisen da. Ser at bl.a. Ice og Komplett er en del billigere. Men jeg lest på nettet om en person som fikk en veldig stor og uventet regning fra Ice da han var på utenlandstur uten å bruke mobildata. De reklamerer jo med samme pris i hele EU ? Nå har jeg ingen binding til Telia, og lurer på å skifte operatør. Eneste hvis jeg binder meg videre hos Telia så gir de meg en rabatt. 

Torotto
TorottoInnlegg: 13283
09.10.17 12:42

Hvis du klarer deg med 1GB, så er komplett med Telenor dekning, ett godt valg.  Kr. 125,00 fri tale SMS og mms

merterje
merterjeInnlegg: 1173
09.10.17 16:57

Ja, jeg klarer meg med 1 G, men er det to forskjellige ting - komplett eller komplett med Telenor dekning, eller er komplett med Telenor dekning.

Fjellvaaken
FjellvaakenInnlegg: 3966
09.10.17 17:02

Komplett Mobil bruker Telenor sitt nett. Veldig fornøyd så langt (3-4 mnd), har en super bruks-app. Telipol er et greit alternativ.

PS: Har hørt flere som er misfornøyd med ICE og databruken.

(Innlegget ble redigert 09.10.17 17:13)

InnocentBystander
InnocentBystanderInnlegg: 7789
10.10.17 09:32
merterje: jeg lest på nettet om en person som fikk en veldig stor og uventet regning fra Ice da han var på utenlandstur uten å bruke mobildata.

Problemet var at vedkommande var i eit land det ICE ikkje har roaming avtale. Dersom du kun reiser innafor EU skal ikkje dette vera eit problem.

Fjellvaaken
FjellvaakenInnlegg: 3966
10.10.17 11:59

ICE: De jeg snakket med hadde problemer i Norge. I tillegg har jeg lest om tilsvarende på et annet forum.

Men vi får gå ut ifra at dette ordner seg.

return_of_drakkar
return_of_drakkarInnlegg: 16606
17.11.17 21:17

Et problem hos ICE kan være MMS.
På en del type telefoner må det settes opp manuelt med ujamne mellomrom.
For øvrig funker det bra.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg