Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

iPhone X

NYTT TEMA
Passport
PassportInnlegg: 1955
03.11.17 12:40

Bra førsteinntrykk! Gleder meg til de neste dagene ;)

Spesilet mye raskere (bedre responstid) på "vanlige" funksjoner/bruk.

JackNapier
JackNapierInnlegg: 2317
04.11.17 16:10

Helt enig! Deilig med så mye skjerm uten at den er vesentlig større enn 6/7/8.

Håper vi får på plass Apple Pay i Norge snart også!

gaskenrigi
gaskenrigiInnlegg: 3472
05.11.17 20:38
JackNapier: Helt enig! Deilig med så mye skjerm u

Gratulerer med amoled skjerm fra Samsung, men selvsagt selger ikke Samsung sin beste og nyeste skjerm, så dere isheeps får en gammel utgave av amoled skjerm.

JackNapier
05.11.17 21:10

Blir du våt i trusa av å være et nettroll? :-)

Passport
06.11.17 11:10

Første lading.... imponerende batterikapasitet... 3 døgn ;)

(nest største batterikapasitet av samtlige modeller...)

gaskenrigi
gaskenrigiInnlegg: 3472
06.11.17 20:21
Passport: Første lading.... imponerende batterikapasitet... 3 døgn ;)

Du er klar over at batteriet er produsert av Samsung.

Batteri og skjerm fra Samsung, det er sannheten.

Passport
07.11.17 10:05
gaskenrigi: Du er klar over at batteriet er produsert av Samsung. Batteri og skjerm fra Samsung, det er sannheten.

Det er vel ingen som egentlig skal vite? Mener å ha lest at det skal være hemmelig?

Men da er altså katta ut av sekken :(

Jeg har kastet min iPhone X. Orker ikke å ha noe så kjipt i lomma :(

Torotto
TorottoInnlegg: 13275
07.11.17 14:13
gaskenrigi: Batteri og skjerm fra Samsung, det er sannheten.

Hva så? 

Her har du flere sannheter. ;-) 

Så ligger vel prisne på dyre Samsung og Apple på omtrent samme prisnivå. 

Galaxy 8 edge og Iphone 8 pluss. 

(Innlegget ble redigert 07.11.17 14:13)

ehall
ehallInnlegg: 19454
09.11.17 00:12

Spennende. Håper å kunne få tak i en om noen uker, om X har kommet til butikken jeg skal til. 

Passport
09.11.17 11:57

IT-avisen skriver:

Ingen overraskelse, men byggkvaliteten er strålende. Man får virkelig følelsen av å holde i 10 000 kroner Sølv-modellen ser fin ut. Jeg tror jeg foretrekker den over den svarte. Face ID fungerer strålende, men vi har ikke fått testet i nok lysforhold til å konkludere Hjemknappen savner vi ikke – sveip for å gå hjem fungerer utmerket Det vil ta oss litt tid å bli vant til hvordan man henter opp app-listen, altså ved å berøre fingeren litt opp fra bunnen til man merker en svak vibrasjon Apper som ikke er optimalisert for det nye panelet med busslomma ser grusomme ut Dette er iPhone-fremtiden vi har ventet på – sveip-multitaskingen nederst, som ikke henter opp kortstokken men som skifter mellom appene i fullskjerm, er verdt prisen alene… nesten

....enig i dette. og kan legge til at selve opplevelsen av å bruke X'n forsterkes av en ypperlig skjerm samt bedret respontid på "alle" funksjoner ;)

TomPadang
TomPadangInnlegg: 14968
16.11.17 23:14

Jeg har til gode å skjønne hvorfor en mobil er verd 11.000....  Jo, jeg skjønner at det er en "sak" å markere seg med at man eier en sådan.

Bitterman
BittermanInnlegg: 1169
19.11.17 15:15
JackNapier: Håper vi får på plass Apple Pay i Norge snart også!

Hvorfor? 

Ærlig spørsmål altså. Eneste jeg kan se er fordelen er at man kan betale med fingeravtrykk i stedet for pin etter å ha veivet telefonen foran betalingsautomaten.

For denne muligheten skal man la alle sine korttransaksjoner gå igjennom utenlandske privatselskapers datasystemer for kartlegging. Ikke trenger de å følge norsk personvernlov eller noe heller.

Jeg kan ikke helt se hvorfor man skal sitte og glede seg til at man gjøre noe sånt.

JackNapier
19.11.17 16:36

iPhone X har ikke fingeravtrykkleser.

Grunnen er at jeg vil ha NFC-betaling med telefonen. Legger bare inn paypal-konto så får de ingen info om meg.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg