Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Ny mobil

NYTT TEMA
jortuen
jortuenInnlegg: 1
21.01.18 16:49

Mobilen min fant ut den var lei av meg, den bare tok kvelden. Har nå tenkt og har funnet ut jeg trenger en ny. Har hatt Samsung Galaxy S5, og før det en S2 så er vant til oppsettet med Samsung. Trenger en mobil, har litt krav til hva jeg ønsker. Mobilen må kunne bli brukt relativt hardt, har gjennomsnittlig mobiltid mellom 3 og 4 timer, der det går i Snapchat og Facebook for det meste. 

Krav:

- Skjerm under 5,5" (ønskelig)

- Ok+ kamera (Must have)

- Vantett (ønskelig)

- Rask (Must have)

- Mulighet for minnebrikke (Must have)

Har selv vurdert Samsung Galaxy S7/A5, Motorola Moto G5 Plus, Huawei Honor P10 eller kanskje en Nokia 6.

Har du noen innspill enten om jeg er helt ute å kjører med de jeg har vurdert eller om du har andre jeg bør se på takker jeg for svar. 

(Innlegget ble redigert 21.01.18 16:50)

Bergsprekken
BergsprekkenInnlegg: 1111
23.01.18 17:17

Moto g5 plus har jeg erfaring med og anbefales. CDON selger denne for 1990 nå og jeg tror ikke du får tak i en bedre tlf i denne prisklassen. (sjekk tester av den på dinside og tek.no)

Kjapp pga tilnærmet ren android, tåler en vannsprut, godt kamera og batteri. 

Eneste "negative" er at Motorola er blitt litt slappe med oppdateringer sammenlignet med det de var tidligere - selv om de nok enda er kjappere enn mange av de andre produsentene av "budsjett" telefoner. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg