Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Mobilbruk, TV og bredbånd i fritidsbolig

NYTT TEMA
merterje
merterjeInnlegg: 1188
07.06.18 18:01

Jeg vurderer kjøpe av et lite fritidsbolig i RINDALSSKOGEN i Møre og Romsdal ved Trollheimen, det er litt avsides. Jeg lurer på om man kan legge inn Wi-Fi der når det gjelder mobiltelefon ?? det er sikkert ikke kabelTV der, så da må jeg kanskje ha riksTV ?? og hva med internet ?? I leiligheten i Molde har jeg kabelTV Canal Digital både på nett PC og TV, og Telia mobil. Vet ikke om noe av dette kan også brukes i fritidsboligen som en tvillingløsning ??

F.R.O.G
F.R.O.GInnlegg: 9533
07.06.18 22:18
merterje: Jeg vurderer kjøpe av et lite fritidsbolig i RINDALSSKOGEN i Møre og Romsdal ved Trollheimen, det er litt avsides. Jeg lurer på om man kan legge inn Wi-Fi der når det gjelder mobiltelefon ?? det er sikkert ikke kabelTV der, så da må jeg kanskje ha riksTV ?? og hva med internet ?? I leiligheten i Molde har jeg kabelTV Canal Digital både på nett PC og TV, og Telia mobil. Vet ikke om noe av dette kan også brukes i fritidsboligen som en tvillingløsning ??

Her må du sjekke dekningen der fritidsboligen ligger, hadde ikke stolt på dekningskartene heller. Ut i felten å sjekke, eller høre med noen som eier i samme bolig eller like ved. Har du full mobildekning kan du bruke Canaldigital T-WE og se tv på mobil og nettbrett(untatt tv2). Se tv på mobil abb er uansett veldig dyrt, GB ryker veldig fort. Så jeg ville gått for Rikstv om de har dekning der. Men som sagt alt du må sjekke dekningen for de forskjellige alternativene på stedet.

I verste fall blir det brettspill :)  

Torotto
TorottoInnlegg: 14390
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg