Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Sikkerhetskopiere Iphone 6s

NYTT TEMA
Kasper41
Kasper41Innlegg: 901
02.05.19 15:38

Hei! Når jeg prøvde å skru på telefonen min nå fryste hele telefonen på det hvite bildet med logoen i midten! Etter instruksjoner på apples nettsider koblet jeg den til pcen min for å oppdatere den via Itunes, fikk etter prosessen beskjed på pc-en om at en oppdatering på telefonen min ikke var mulig, og at jeg dermed må tilbakestille den, for å få den på.  Først her dukker problemet jeg faktisk lurer på opp, noen som vet hvordan jeg kan sikkerhetskopiere en Iphone som ikke er mulig å skru på?? 

PapaSmurf
PapaSmurfInnlegg: 33179
02.05.19 15:45

Har du forsøkt å holde nede både powerknappen og hjemknappen en god stund? En god gammeldags resetting. 

Kasper41
Kasper41Innlegg: 901
02.05.19 15:49

Ja, men da kommer jeg meg bare til en svart skjerm hvor det står at jeg må koble iphonen til Itunes....... noe jeg (naturligvis) har gjort. Det ender opp med at jeg får problemet jeg har skildret over 

titan_sable
titan_sableInnlegg: 61397
02.05.19 15:55
Kasper41: Ja, men da kommer jeg meg bare til en svart skjerm hvor det står at jeg må koble iphonen til Itunes....... noe jeg (naturligvis) har gjort. Det ender opp med at jeg får problemet jeg har skildret over

Det finnes program som hevder at de kan ta backup, men jeg vet ikke om de fungerer.

Søk opp backup bricked iphone 6s og se om du finner noe program som har gode (og troverdige) reviews. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg