Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Gamle iPod Shuffles / Nano

NYTT TEMA
Heimspiel
HeimspielInnlegg: 2350
26.09.19 16:35

Hei

Jeg har alltid vært en stor fan av små iPods. De små og nette som man kan klipse på t-skjorta når man er ute i bevegelse. Jeg trenger ikke noe svær murstein med display og førti tusen gigabyte for å se filmer. Ikke interessert. Jeg vil bare høre på låter. Og mesteparten av det jeg eier er handlet i iTunes Music Store så det er ikke kompatibelt med annet enn Apple. Batteritiden blir dårligere med tid og stunder, og i dagens marked der alt skal være framskritt ser jeg at ting blir større og dyrere mens det jeg likte og liker er omtrent umulig å oppdrive. Forbanna møl.

Er det noen som vet av en mulighet for å få kjøpt nye (men gamle) generasjoner av f.eks Shuffle? Vet de er tatt ut av produksjon og salg, men jeg er villig til å betale godt for å få tak i en god, gammeldags liten sak med 2 eller 4 GB. Behøver ikke mer.

Alternativer til eBay?

Heimspiel
HeimspielInnlegg: 2350
27.09.19 01:12

Ja, ser disse er ført som "brukt" og da er jeg liksom like langt. Har allerede to med svært haltende batteritid, så er på utkikk etter nye.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg