Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Mottar ikke sms

NYTT TEMA
InaKarlsen
InaKarlsenInnlegg: 1
01.11.19 14:12

Hei, min far mottar ikke mine sms, men jeg mottar han sine sms. Dette iriterer meg veldig. Jeg har telia, iphone xs og min far har en sumsung flipflap tlf og talkmore. Meldingene mine er grønne når jeg sender de. Ringing går helt fint i mellom oss. Jeg har snakket med Telia og talkmore og begge beskylder at det er den andre sin feil.

Har noen hatt noe liggende problem?

Hvordan løsna det seg?

goggen48
goggen48Innlegg: 988
01.11.19 14:21

Kjøpe dyrere mobil. 

Bergsprekken
BergsprekkenInnlegg: 1583
01.11.19 17:10

Har opplevd akkurat det samme, vedkommende hadde hadde ved et uhell blokkert for innkomne meldinger fra meg - så hvis din far ikke har problemer med å motta sms fra andre enn deg, så bør du sjekke innstillingene for dette på telefonen hans. 

Fjellvaaken
FjellvaakenInnlegg: 4238
01.11.19 17:14
Bergsprekken: Har opplevd akkurat det samme

Jepp, innstillinger - eller feile sådan - er nok forklaringen til mange mobilproblemer.

Bergsprekken
BergsprekkenInnlegg: 1583
02.11.19 00:46
Fjellvaaken: Jepp, innstillinger - eller feile sådan - er nok forklaringen til mange mobilproblemer.

Ja, og i det tilfellet jeg nevner - så var det et lite helvete å finne ut/fram til den innstillingen som "blokkerte meg"..

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg