Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Samsung telefon hjelp.

NYTT TEMA
LSP-4445
LSP-4445Innlegg: 1103
16.03.20 10:43

Etter oppdatering av telefon i går så skrur ikke skjermen seg av når telefonen lukkes med beskyttelses deksel.
Må trykke en gang på av/på knappen for å slukke skjermen.....irriterende.
Noen som vet hvor i settings jeg fikser dette?
Er en gammel S7e men kanskje det er litt likt på alle modeller hvor dette gjøres....håper jeg.

xpoolman
xpoolmanInnlegg: 7854
16.03.20 20:57

Innstillinger-Enhet-Skjerm-Hvilemodus ?

Standard tid er vel 2 minutter... ?
På min er minste tid 15 sekunder.

(Innlegget ble redigert 16.03.20 20:59)

Bergsprekken
BergsprekkenInnlegg: 1674
17.03.20 10:48

Helt vanlig at samsung telefoner rabler etter oppdateringer, og i mange tilfeller så er eneste fiksen å gjennomføre en "factory reset" / gjenopprette il fabrikkinnstillinger. (du mister alt på telefon, så husk å ta backup før du eventuelt utfører noe slikt) 

LSP-4445
LSP-4445Innlegg: 1103
17.03.20 23:52

Er ikke "Tidsavbrudd på skjerm" settings jeg prater om...der har jeg 30 sekunder.
Men før oppdatering så skrudde skjermen seg av automatisk når jeg lukket telefon skjermen med dekselet.....samme når jeg åpnet telefonen ved å trekke vekk deksel så lyste skjermen opp.
Nå må jeg trykke på start knappen 1 gang både for å skru av og på.
Mulig factory reset fikser dette men tror ikke jeg orker å ta den prosedyren....venner meg vel til dette ettervært.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg