Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

det uduglige telefonselskapet site.

NYTT TEMA
ezo

ezo
24.04.01 00:23
det uduglige telefonselskapet site.

20.03.2001
jeg motar en purring på en regning
purinnga var sendt 19.03.2001
Forfallsdato på orginale regning 21.02.2001

Altså jeg fikk purring på en regning som hadde to dager igjen.

Jeg ville ikke betale 60kr i purregebyr på en regninbg som ikke hadde forfalt, så jeg tok orginal regningen da jeg skulle betale den 21.03.2001.
Da godtok den ikke kid nr.. siden site hadde gitt meg nytt på purringa. banken sa da at jeg bare skulle skrive xxxxx som kid og de ville ta seg av resten.

Kom hjem fra påske:
Da hadde jeg fåt en purring til og en inkassovarsel. og regninga var mere enn 3 ganger så dyr

Da ringte jeg de.
Og fotalte om første purring som var sendt ut før forfallsdato.... men nei da. det hadde jeg ikke sa han.
Da spurte hvordan i h11te jeg kunne sitte med den i hånda.

Han gikk i databasen åså... regninga mi var betalt 21.03.2001 altdå før jeg fikk 2. purring og inkassovarselet..

det er altså ingen relasjon med betalt databasen og regning databasen der.

av de 8 måneder jeg har Site har jeg fått 2 riktige regninger.

noen som slår den?

./ezo
tegnestiften

tegnestiften
24.04.01 08:39
Hehe, høres ut som Telenors månedlige rot med mine regninger det :) Telefonen min ble faktisk SPERRA forrige onsdag.... Årsak? Regning som forfalt i går, dvs fem dager ETTER, og dette var ikke en purring en gang...

Go Telenor, vi digger dere....idioter :)
Archatos

Archatos
04.05.01 09:41
Vel, på de 7 månedene jeg har vært abonnent hos Site, har fortsatt til gode å få noen regning i det hele tatt. Syns de er fælt så koselige jeg..
ezo

ezo
04.05.01 10:41
Det er jo et bevis på at de ikke har noe peil på hva de driver med

:)
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg