Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

SMS tjenester

NYTT TEMA
ezo
ezoInnlegg: 8031
14.05.01 09:41
Satt i helga og ventet på at kjersten min skulle bli ferdig med jobben. (søndag kveld ca 2200)

Når jeg hadde lest vitsene i et se og hør blad ved siden av meg bestemte jeg meg for å bestille en
vits pr telefon..... fikk den aldri.

Men i nå (madag 0936) fikk jeg en melding "Skjekk også de andre vitsekategoriene....." men fikk jeg noen vits ... ikke faen.

Du kan sende se og hør vitser via sms... det koster deg 3 kr... for at du skal gi de en vits som de kan trykke.

./ezo (som heller ikke har fått "happy birthday"-sangen jeg bestilte fra "jippii.no" den 03/05 for å skulle sende til en som hadde bursdag).
Gmole
GmoleInnlegg: 641
14.05.01 10:18
Eneste det duger til er vel som alibi i drapssaker, jf. Kristin Kirkemos forklaring om at hun drev og sendte etter vitser fra Aftenposten drapsnatta ;))

Seriøst OT men kunne ikke dy meg...
Verdensborger
VerdensborgerInnlegg: 84
14.05.01 12:01
ezo, du har jo PC, bruk internett og finn vitser der.
Jeg synes de fleste SMS-tjenestene er vanvittig priset, og bruker dem ikke. Da kan du like godt ringe naboen og be om en vits! :-)
ezo
ezoInnlegg: 8031
14.05.01 12:51
hadde ikke pc da jeg vintet på kjæresten min
mobil
mobilInnlegg: 1802
15.05.01 18:23
Helt enig med 'verdensborger'

Selv har jeg gratis LAN hjemme, men uansett er internett billigere når man skal finne info enn SMS-tjenester. Gratis SMS kan man jo sende via web, og finner man en side med vitser, kan man jo skrive den ut og eventuelt lese engang man kjeder seg:)
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester