Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Ny mobil!

NYTT TEMA
MatsB
MatsBInnlegg: 23
18.07.01 13:36
Har sett den, men ikke prøvd den intensivt. Den ligger på en MEGET god pris hos oss: 10,5k.
Det kan vel de fleste leve med ;-)

MatsB.
Majestet
MajestetInnlegg: 3117
18.07.01 13:46
Synes ikke det var en meget god pris. Hvem kjøper du inn fra? Dangaard?
saa
saaInnlegg: 309
19.07.01 14:31
star tac. har hatt 2, men mista begga på havet :D
saa
saaInnlegg: 309
19.07.01 14:32
Noen som vet hva den MagCom koster eller? der feit den da
Miss Peel
Miss PeelInnlegg: 427
19.07.01 14:38
Mine 2 siste mobiler har vært Panasonic. Min siste er GD90. Jeg syntes de er på topp designmessig. Men de har en stor svakhet. Etter ca 1 år levetid begynner mobilen å skru seg av på random. Gjerne midt i en samtale. Eller idet du skrur den på. Kjøper man nytt batteri så funker den ikke tilfredstillende alikevel. Så det er ikke batteriet det skyldes.

Så hvis du har tenkt å ha telefonen i over et år, ikke velg Panasonic. Men hvis du bytter modell ofte, så er Panasonic en hendig liten sak.

: : Emma : :
dart01
dart01Innlegg: 14
20.07.01 10:12
Er drittfornøyd med min Alcatel OneTouch, en liten og kjempebrukervennlig wap-tel. Den har forresten vunnet en best-i-test for 7-8 måneder siden i IT avisen, var lei å høre om at Alcatel legger ned produksjon av mobiltelefoner p.g.a. at de ikke når opp mot Nokia når det gjelder salgstall. Ser ut som om de har fjernet mobile telefoner fra produktlista, men du kan fremdeles spørre på Spaceworld butikker, kanskje de har restlageret? vet ikke jeg.
Jeg har brukt Nokia i alle år og MENER at den telefonen jeg har nå, er BEDRE OG KULERE!!!
hatabyfolk
hatabyfolkInnlegg: 282
20.07.01 16:47
hew:

Ericsson GA 318
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester