Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Jeg tilgir Netcom...

NYTT TEMA
Nebraska
NebraskaInnlegg: 4286
13.06.05 14:06
Har hatt ab. hos dem i 8 år nå,og aldri opplevd problemer av noe slag.
Så derfor kjære Netcom : JEG TILGIR DERE FOR DENNE GANGEN !
Alle forstår at det en gang i blant blir feil på teknisk utstyr...
LeRoYN
LeRoYNInnlegg: 627
13.06.05 14:10
Har hatt Telenor i 3år nå, men siden alle ansatte der jeg jobber fikk tilbud på billig abonnement hos Netcom, så byttet jeg til Netcom for en uke siden.

Har aldri hatt noen problemer med Telenor, bortsett fra høye regninger, men Netcom fikser vel dette snart.
IACOCCA
IACOCCAInnlegg: 9229
13.06.05 14:11
Vi får se når det ordner seg da.

Jeg har en rekke punkter der jeg syns NetCom er for dårlige ...

For min egen del har tullet vart i over ett døgn nå.
Queter
QueterInnlegg: 4710
13.06.05 14:50
Hehe, blir ikke nødvendig for meg å tilgi Telenor foreløpig. De har ikke tatt fra meg kontakten med omverdenen en eneste gang iløpet av de 7 årene jeg har hatt mobil. NetCom hadde jo problemer med nettet i Oslo ifjor også. I år tar de hele landet.
______
Pettern
Silentbob
SilentbobInnlegg: 3471
14.06.05 19:04
Merket selv problemet, men siden alt er på plass igjen så går det greit. Bare ikke la det skje igjen, Netcom. :)

FredPerry
FredPerryInnlegg: 30810
14.06.05 19:09
Siden alternativet er Telenor, så holder jeg meg til Netcom i framtiden også. Dette er første gangen jeg har hatt noe kødd med Netcom på sju år, så hvis det ikke blir til en vane fra deres side så er jeg fortsatt en fornøyd kunde.

GalePet
GalePetInnlegg: 2737
14.06.05 19:26
Betaler gladelig litt ekstra for Telenor, da jeg føler de er mer stabile, og har mindre problemer.
FilmHerren
FilmHerrenInnlegg: 27
14.06.05 20:35
Har hatt NetCom før og har hatt mye trøbelering med dem av forskjellige slag...

har nå Telenor og alt er mer stabilt, faktisk har jeg mindre regninger også.. og kontakt på mobilen så godt som over alt i Norge!
IACOCCA
14.06.05 21:05
GalePet skrev:
Betaler gladelig litt ekstra for Telenor, da jeg føler de er mer stabile, og har mindre problemer.

-----------------------

Det er det jeg har inntrykk av også, jeg kommer gjerne til å gå over til Telenor igjen når bindingstiden på "NedeCom" går ut ...
ævdunn
ævdunnInnlegg: 5263
14.06.05 21:29
Svenskeide Netcom er jo ikke pålitelige. Jeg betaler heller mere for kvalitet hos telenor.
IACOCCA
14.06.05 21:46
ævdunn skrev:
Svenskeide Netcom er jo ikke pålitelige. Jeg betaler heller mere for kvalitet hos telenor.

------------------

Svenskeid ja.

Jeg gikk inn her
https://netcom.no/omnetcom/pressesenter.html?view=side&katalog=pressemeldinger&filnavn=150605

og prøvde å klikke på linken til TeliaSoneras pressesenter for å se om de hadde noe å si om saken, men den linken har jo ikke fungert/pekt dit den skal de siste timene???
"Page Not Found" står der.
Akkurat som dekningen ikke ble funnet ....

Så det viser seg at NORSK er best, da i form av Telenor?
Samma om det er konkurranse eller monopol eller norsk eller utenlandsk, det viktige er at det fungerer og er pålitelig, og nå kan man trekke sine tvil i tilfellet NetCom. Det svenskeide NetCom ja.

(Og husk at NetCom hadde en rekke feil og problemer i juni FØR dette store problemet, men disse meldingene fjernet de straks det ble oppmerksomhet rundt selskapets produktkvalitet.....)

Jaru
JaruInnlegg: 32
14.06.05 21:51
For en gjeng med klovner ! Her har NetCom knapt vært nede siste 7 år, og så begynner dere å gnåle om pålitelighet og "NedeCom". En gjeng med patetiske tapere ! Bytter dere strømleverandør hver gang dere har strømbrudd også ? Og så prater dere om klovnene på Fornebu som om de er rene helgener. Det tidligere monopolet som flår kundene med høye priser og skjulte kostnader... Jaja, lykke til !!!
Beastie
BeastieInnlegg: 344
14.06.05 21:53
Jeg kan enda ikke sende sms!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Shimon
ShimonInnlegg: 10220
14.06.05 22:05
Beastie skrev:
Jeg kan enda ikke sende sms!!!!!!!!!!!!!!!!!!

---------------------

Ring kundeservice så kan de helt sikkert hjelpe deg
FredPerry
FredPerryInnlegg: 30810
14.06.05 22:56
"ævdunn skrev:
Svenskeide Netcom er jo ikke pålitelige. Jeg betaler heller mere for kvalitet hos telenor."

Det er ikke du som driver å jatter om at du ikke stoler på "svenskeide Netcom" på amobil forumet vel?
tomerikb
tomerikbInnlegg: 1
14.06.05 23:02
Problemer med teknologien kommer det alltid til og være. Har hatt Netcom i 2 år og er stor fornøyd. Dette er første gang eg har hatt problem, vi har klart å leve uten mobil før og bør klare det i 2 dager også. Selv om det skaper frustrasjon for enkelte. Så er det ikke snakk om liv og død.
Tar som en selvfølge att Netcom går igjennom rutinene deres slik att slikt ikke skjer igjen.

STORFORNØYD Netcom kunde..
LmtfC
LmtfCInnlegg: 13072
14.06.05 23:03
Nå får du da rabatt for SMS og ringeanrop den neste uken, da. Det er jo noe.

Jeg syns det bøter på såret :)
Koizumi
KoizumiInnlegg: 14
14.06.05 23:34
Ikke no vits å klage på Netcom. teknisk svikt kan skje når som helst, hvor som helst! vi må komme videre
LmtfC
14.06.05 23:41
Nåja.

Det var jo tross alt alle klagene som hadde mye med "rabattprisen" å gjøre, da.

Det ble i alle fall sentrert i VG's nettartikkel.
IACOCCA
15.06.05 00:01
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=280824

Der står det jo at mange kunder sliter FREMDELES !!!

Det blir jo en bra føljetång dette her ...
LmtfC
15.06.05 00:04
Da får vel de én måned med rabattpris, da.
IACOCCA
15.06.05 00:22
FredPerry skrev:
"ævdunn skrev:
Svenskeide Netcom er jo ikke pålitelige. Jeg betaler heller mere for kvalitet hos telenor."

Det er ikke du som driver å jatter om at du ikke stoler på "svenskeide Netcom" på amobil forumet vel?

----------------------------

"Svenskeide NetCom" har jo tabbet seg grundig ut her, kan skjønne at "alle og enhver" ønsker å ralle om det ...... "svenskeid" høres jo ekstra surt ut i denne sammenheng, kanskje flere ville holde seg unna NetCom om de visste det var svenskeid?

Jeg imøteser en problemfri mobildag imorgen ....
Skråstrek
SkråstrekInnlegg: 2
15.06.05 00:35
Hva slags erstatning skal vi få vi som ikke har NetCom men har operatører som bruker NetCom sit nett?
Vi var jo like berørt av skandalen. Og var akkurat like lenge uten forbindelse med omverdenen.
Jeg har Mobyson
Hedon
HedonInnlegg: 38103
15.06.05 00:37
Koizumi skrev:
Ikke no vits å klage på Netcom. teknisk svikt kan skje når som helst, hvor som helst! vi må komme videre"

Jeg jobber på en liten IT-avdeling og selv vi har backupløsninger som gjør det helt utenkelig at systemet skulle vært nede i to døgn. Det ville rett og slett vært fare for liv og helse om det var nede så lenge.

Så dette er ikke noe kundene skal "forvente" eller bare finne seg i sånn helt uten videre. En bitteliten skandale er det, faktisk. Har du noengang hørt om andre telefonselskap på den størrelsen som har hatt så omfattende problemer over så lang tid?

IACOCCA
15.06.05 01:08
Bra Hedon!

Skandale er et ord man skal bruke!

Og når selv knøttefirmaene har backup som forhåbentligvis fungerer er det jo meget ille at store, SVENSKEIDE NetCom ikke har dette!!
stemplet
stempletInnlegg: 148
15.06.05 01:20
Netcom er bra. Fin kundeservice.
ævdunn
ævdunnInnlegg: 5263
15.06.05 01:31
Ja, BRA HEDON!

Dette er nettopp noe jeg reagerer sterkt på. ( Det samme gjør IACOCCA)

Man skal ikke forvente at nettet skal være nede i to dager på denne måten. Folk må stille større krav, og ikke godta alt som en svamp.

"SVENSKEIDE NETCOM" høres ikke positivt ut i denne stund nei.
Nordlicht
NordlichtInnlegg: 5
15.06.05 07:55
Jeg oghar hatt netcom i 7 år, uten noe som helst problemer, både service messig og pris nivå har jeg ikke noe og klager over...at det skjer sånt som den siste helgen er irriterende ja, men...neste gang kan det være "stjelenor" sin tur..eller tele2...tenk på det dere som sitter nå og rassler med sabelen og truer med å forlate netcom til fordel for stjelenor eller andre.
Rockmount
RockmountInnlegg: 7622
15.06.05 07:56
Eg kjem aldri til å tilgje dei. Måtte heile selskapet brenne i helvete.
thomasvg
thomasvgInnlegg: 6
15.06.05 10:23
Ja Telenor har jo ALDRI feil. Et lett søk på nett ga dette til svar:
Ingen dekning hos Telenor: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article313953.ece
Tapet kundene sine kontantkort:
http://www.adressa.no/nyheter/innenriks/article505525.ece
osv...

Betal mer dere og kos dere med feilene som ikke finnes ...

Det er stort av NetCom å gi kompensasjon for et døgn uten mobiltlf, ikke nok med at det har kostet dem millioner i tapte inntekter, men de påfører seg videre tap ved å være greie mot oss kunder og gi halv pris i en hel uke.

Har du noen gang opplevd at Telenor har gitt deg kompensasjon ? Det var ikke lenge siden Telenor mistet nesten 1 mil kunder i et døgn de også. Hva fikk de tilbake for det ? ingen ting ja...
Eller har du opplevd å få tv-lisensen tilbakebetalt fordi tv-signalet forsvinner eller veiavgiften halveres fordi veien der du bor ikke holder mål?

Dette er stort av NetCom som var uheldig å fikk en feil, slik de fleste bedrifter og tekniske system kan oppleve (har opplevd) nå i det digitale samfunnet. Stå på NetCom.

PS NetCom dekker så og si like mye av Norges land og har bedre kapasitet i storbyer og tettsteder. Telenor er en oppskrytt gammel statsbedrift!
Hilsen
Fornøyd NetCom kunde som har rom for feil!
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg