Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Motorsykkel som 'lugger'

NYTT TEMA
Catweasel

Catweasel
06.09.06 18:40
Kom plutselig på en historie (sann, jeg vet hvor det hendte og hvem det gjaldt) som jeg fikk lyst til å dele med dere.

Det skjedde på et større motorsykkelverksted at en halvstor sykkel stoppet utenfor.

Føreren parkerte og da vedkommende tok av seg hjelmen viste det seg at det var en yngre dame.

Hun gikk resulutt bort til en av verkstedkarene, en litt eldre fyr som hadde jobba der i mange år, og som absolutt har god sans for humor.
- Det er noe gæærnt med sykkel'n. Hender at den er helt umulig altså.
- Javel, hva er problemet da?
- Det er ikke så lett å forklare, men den er så rar, liksom. Ofte skikkelig plagsomt.....

Verkstedkaren ruslet bort til sykkelen med henne på slep.
Hun tilføyer til sin noe mangelfulle forklaring da de har kommet helt bort:
- Den lugger så jævlig, liksom. Av og til ....
Det går åpenbart et lys opp for reparatøren, han ser henne rett inn i øya og sier:
Aah - lugger ! -Er vel noe gæærnt med setet da, tenker jeg.

Alle som sto rundt brøt ut i latter, unntatt dama. Hun ble sprut rød.

--------------------------------------------------
If a man says something in the middle of a forest, and there isn't a woman there to hear him, will he still be wrong?
ardyn

ardyn
02.10.06 19:02
kamraten min hadde et problem med yaman sin og spurte en av gutta på verkstedet og sa.Jeg lurer på hvorfor bendet mitt blir blått?
Mekanikeren svarte rolig at,I mitæret var hans problem at det ble brunt
Det var en som rødma
Mafiakødd

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg