Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Snøscooter elskere meld dere.

NYTT TEMA
Odin_2

Odin_2
05.03.07 21:54
Har enda ikke egen, men leier og låner så ofte jeg kan. Skal på langtur til helga (tor-søn).

Vurderer seriøst å kjøpe til neste sesong, kanskje i sommer en 07 modell.

Tenker mest på Lynx Rave RE 600 HO og Skidoo Summit X800XRS.

Hva med dere?
ongame

ongame
07.03.07 16:56
har en grei polaris indy sks 500. skal dra på fjellet idag.
når du sier at du tenker på lynx rave 600 og summit x800rs, hvordan kjører du, mest på løypa eller i bakkene? kjører du litt overalt så kan det beste være en crossover som ski-doo mxz renegade eller polaris switchback. summit og de i den klassen er ikke de mest komfortable å kjøre på løype. tenk også på diverse utgifter som drivstoff, slitedeler og sånt. her hvor jeg bor, var det en kar som kjøpte seg ny summit og erstattet beltet med ett med mindre kammer.
Odin_2

Odin_2
08.03.07 06:46
Må nesten kjøre litt løype først før du kommer til de åpne fine bakkene.

Hater å kjøre meg fast, derfor vil jeg ha grovkammet belte. Har kjørt den gamle Summit og syntes den var fantastisk god å kjøre. Synes det er viktig med en lett scooter. XRS veier kun 212 kg iflg. nettsidene deres. Det er jo helt fantastisk i forhold til Renegade 800 som nesten veier 240kg med kortere belte.
tjoheiboiga

tjoheiboiga
22.03.07 17:50
Ok. Se heller på en crossover som mannen anbefaler her. Og da spesielt på arctics nye crossfire:D Nydelig scooter med funfactor som får enhver til å glise fra øre til øre etter kort tid:) Crossfiren e en sinnsykt morsom scooter på absolut alle måta! Nydelig design, syykt artig motor, og en lekevillighet som står til tusen! sjekk ut!
ongame

ongame
13.04.07 06:57
a-c crossfire er en nydelig skuter, men det anbefales å prøve alle i klassen (vis man har anledning) før man bestemmer seg.
til tjoheiboiga:
hvilken motor tenkte du på? tror det både er 5, 6 og 7.
ongame

ongame
03.08.07 17:38
vet ikke om dere har fått det med dere men nå vil direktoratet for naturforvaltning fjerne muligheten for å kjøre snø-scooter og ATV.
vis dere ikke vil at dette skal skje så søk på `scooteraksjonen` på google og vis at dere bryr dere!
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg