Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

HVA MED MOTOGUZZI?

NYTT TEMA
XERXES

XERXES
28.11.01 08:20
Hvorfor er Motoguzzi et glemt navn i Norge? Er det vår generelle (feilaktige) oppfattelsen av manglende kvalitet? Den samme som gjør at Italienske biler ikke selger her til lands? Biler som blir kåret til årets bil etc. blir forbigått i stillhet så lenge det ikke er en japs eller en Tysker. Jeg synes at motoguzzi har noen av de mest interessante syklene på markedet i dag. Dersom du ikke vil ha en japansk "vinkelsliper" er det et meget godt alternativ til f.eks. Ducati.

Noen som mener noe om dette?
joska2

joska2
28.11.01 17:46
XERXES skrev:
> Noen som mener noe om dette?

Tja, Guzzi lagar jo stygge cruiserar då ;-) At dei er blant dei aller beste når det gjeld køyreeigenskapar i klassen skal eg ikkje diskutere på, heller ikkje at motorane er morosame samanlikna med skramlete HD-jern og dølle japse-customs. Men stygge er dei, med Jackal som eit bittelite unnatak.

"Offroad"-sykkelen dei prøvde (prøvar?) seg med er også forferdeleg stygg, og heller ikkje noko god.

Derimot syns eg dei lagar deilege "sportssyklar", kunne veldig godt tenkt meg ein V11 Sport sjølv. Prestasjonane er langt frå så klasseledande som dei var for 20-30 år sidan, men det er svært, svært lett å forelske seg i ein V11 :-) Definitivt ein sykkel som burde solgt i bøtter og spann her til lands. Ghezzi & Brian demonstrerer jo også at det framleis er potensiale i den gamle motoren, supertwinen er jo deilig. Skulle ønske Guzzi kunne lage ein like rå sykkel sjølv...
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg