Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Dårlig kjørt

NYTT TEMA
Rexus

Rexus
16.04.07 00:05
Lørdag 14 april skulle jeg fra moss til oslo, og kjørte på E6 ved mosseporten. På akselasjonsfeltet kommer jeg bak en lastebil som selvsagt bruker en del tid på å komme opp i fart.
Jeg ser da til venstre om jeg kan kjøre forbi, der var det en stor SUV og en motorsykkel. I det SUV'en kjører forbi feilberegner jeg farten og avstanden på motorsykkelen totalt, og legger meg såpass kjapt foran han at det kunne blitt stygt. Etter å ha kjørt forbi lastebilen legger jeg meg inn til høyre og motorsyklisten kjører forbi og rister på hodet.

Den eneste måten jeg kunne få sagt unnskyld på var å skrive det her. Jeg tipper jeg ikke er den eneste bilisten som har gitt motorsyklister en "hard time" før, og jeg pleier vanligvis ikke kjøre som dette.

Så, beklager til deg motorsyklist ved mosseporten, ha en god MC sesong:)
ongame

ongame
24.05.07 12:27
takk skal du ha. var litt skummelt der ja. kjør pent og god sommer
ongame

ongame
25.05.07 05:39
bare tuller. bra du skjønner hva du har gjort og kansje lært litt av det som skjedde.
ddt

ddt
02.07.07 02:22
Ingen i trafikken er perfekte. Hender man feilberegner og det er stygg fort gjort.

Bare man lærer av sine feil, og i samme slengen ikke skader noen, så er det bra.

(Motorsyklisten lærte sikkert noe han også...)
lassekha

lassekha
08.08.07 01:59
er kun 22 år, og etter èn sesong på motorsykkel har jeg lært å ikke stole på noen i trafikken!!
Og det er lett å se sine egne mangler bak rattet oxo..
ser stadig bilister gjøre ting som jeg rister på hodet av, men vet jeg har gjort eller gjør selv når jeg kjører bil..
ikke lett altså...
men ulykkestallene går stadig ned ser jeg.. :)
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg