Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

God grunn til å kjøpe scooter og ta lappen

NYTT TEMA
Xerxes_5

Xerxes_5
08.05.07 16:38
jeg har hatt lyst på scooter lengeee, men har enten ikke hatt penger..eller vært gammel nok, nå er jeg gammel nok og har pengene, men jeg vet ikke hva jeg bør gjøre. sitter helt fast, jeg hadde planer om en ferie på 2 måneder i syden denne sommeren, men nå lurer jeg på om jeg bør skaffe meg en scooter som varer mer en 2 måneder for meg og i tillegg ta lappen. jeg får begynne å kjøre bil om ca. 2 år, er 16 nå.
er det verdt å bruke pengene på scooter, når jeg bare for kjøre i 2-3 måneder, så kommer jo vinteren og vi har ikke engang garasje til å setten inne. hva bør jeg gjøre..kan jeg få noen skikkelig gode grunner til hvorfor jeg bør kjøpe scooter og ta lappen.
Tysnes89

Tysnes89
08.05.07 18:10
Ta heller lett mc-lappen, og kjøp deg ei Honda NSR 125. Lett lappen er ikkje så mykje dyrere enn mopedlappen, og det er mykje kjekkere og kjøra lett sykkel enn moped!
Polly90

Polly90
12.05.07 03:04
Tror kanskje ikke lettlappen er noe for deg hvis du vil ha scooter.
Dessuten har Tysnes ganske feil, en gjennomsnittselev som tar lettlappen betaler rundt 16 000, mens mopedlappen koster litt over 5000.
Men hvis du ikke har garasje "selger" jo motorsentrene lagringsplass om vinteren, så det burde ikke være noe problem.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg