Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hva man bør gjøre og hva man gjør....

NYTT TEMA
ddt

ddt
02.07.07 02:30
"Ser man en hindring i veien, så se langt frem og kjør unna hinderet"

Det er lettere sagt enn gjort har jeg fått erfare. Hadde kjørt ca 3 km og vinterrusten var fortsatt i kroppen. Ut på veien kom en liten grevling, og jeg prøvde å bremse, fra 80 km/t, men traff klokkerent på grevlingen.

Resultat, skadet mc, og skadet hjelm.

Rimelig sikker på at hadde dette skjedd i august, hadde jeg "overlevd"
Polly90

Polly90
02.07.07 03:09
Du må ikke bremse når du treffer grevlingen.
Det beste du kunne gjør der var vel å holde stø kurs, og slippe bremsen.

Men lettere sagt enn gjort ;)
maxg

maxg
02.07.07 15:40
Hehe..Man treffer det man fokuserer på sies det.
Beste eksempelet var vel fallskjermhopperen på som skulle lande på et STORT åpent område.
På forhånd var hopperene advart om at det stod en gravesmaskin inne på dette område som de ikke måtte treffe.

Hopperen kom inn for landing og tenkte:" Må ikke treffe gravemaskin, må ikke treffe......pang".
Polly90

Polly90
02.07.07 20:27
Hehe ;p
Det blir akkurat som å stirre ut i landskapet når man er i en sving, da må man jo se inn i kurven.
knutset

knutset
14.07.07 13:57
ddt skrev:
Rimelig sikker på at hadde dette skjedd i august, hadde jeg "overlevd"
----------------------------------------
Hvor skriver du ifra "himmel eller helvete"
lassekha

lassekha
08.08.07 02:35
greide av alle ting å kjøre over en fugl som ville fly over veien.. dette var i en sving og nedlegget var.. vel betraktelig.. forhjulet skled og fant feste igjen (puh), hadde jeg bremset hadde det endt med et smell..
lar du sykkelen gjøre det den kan best så ordner mye seg :-)
Blodig_bad

Blodig_bad

Blodig_bad
20.11.07 22:08
http://i218.photobucket.com/albums/cc238/TrondheimDevil/evilangels_groupwoc_DSC_0064.jpg
Klikk for å gå tilbake til toppen