Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Ombygging av Varadero

NYTT TEMA
webcam_girl14

webcam_girl14
22.01.08 17:32
Jeg har planer om å kjøpe på noen deler på min Honda Varadero, og planen er å til slutt få til litt streetfighterlook. Noe som kommer til å bli helt sinnsykt rått, har sett en ombygd Varadero før. Sikle...

Har ikke all verdens med finanser på dette, så skal bare ta hovedting. Har planer om å kjøpe frontlykter, og ta av kåpen rundt framre del av sykkel. Kanskje et nytt styre og et par med vinddekkere foran hånden.

Har lett litt på nettet, uten stort hell. Det er ikke noen her som har noen brae sider og kanskje evt noen tips om hva som hadde vært rått osv? =)

Kan legge ut et bilde av sykkelen, om noen vil se hvordan den ser ut osv.

På forhånd takk.
maxg

maxg
23.01.08 08:39
Dette er den fineste Varadero jeg har sett i Norge ihvertall.
http://www.freewebs.com/hafstad/varastreet.htm
Tror ikke den går så værst heller.
Trenger du adresser til firma som selger deler er mopedportalen.com et bra sted å begynne.

webcam_girl14

webcam_girl14
23.01.08 16:01
Tuuuusen takk! Var interresert i denne sykkelen, men den ble snappet foran nesen på meg. har googlet etter bilde av den, tenkte faktisk akkurat å vise den som et eksempel på hvordan jeg vil ha sykkelen!

Tusen hjertelig takk!
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg