Har nylig tatt sertifikat på MC.
Er 25 år gammel.
Type sykkel jeg har bestemt meg for: Sport \ R-sykkel, behøver ikke være r i navnet men den stilen\designet.
Jeg har sett på en del sykler på nett, og prøvekjørt noen hos forhandler, men jeg har bestemt meg for å gjøre litt mere research og ha noen flere alternativer når jeg snart endelig skal bestemme meg.
Har prøvd en 02 modell Yamaha r6, og en 01 modell zx6 Ninja. Likte begge syklene svært godt, og når det gjelder prisklasse går jeg ikke over 75 000 kroner da jeg har bil i tillegg.
Har studert den nye "babynijaen", 250r på nett, og den fremstår som et billig alternativ, men da jeg er 190 høy og 95 kg, lurer jeg rett og slett på om denne sykkelen er for liten i størrelse til meg, så dette må tas med i betrakningen, jeg kommer til å prøve en om kort tid, men lurer på om noen kan uttale seg om akkurat dette ? Ellers lurer jeg også på Aprilia rs250, samme spørsmålene om den kontra størrelsen på meg.
Kort fortalt, ser etter en r-sykkel som kan være en bra førstegangssykel, som ikke ser ut som en miniatyrsykkel av noe slag når jeg sitter på den da jeg er relativt stor av størrelse, og som ikke er dyrere enn 75 000 kr :)