Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Kjøpe sykkel

NYTT TEMA
OGen

OGen
11.02.02 21:32
har ca. 50 000 å kjøpe sykkel for og er ute etter no "halvgromt"
(ikke harley, chopper o.l) kunne tenke meg en ca. 10-15 år gammel
japse som er rimelig å forsikre.. R-sykkel er vel utelukka da.
har hatt lappen i 10 år, men ikke kjørt no særlig så det bør kanskje ikke
være for sprekt... forslag???
Backwheel

Backwheel
04.03.02 21:03
Er du heldig så får du deg en Honda CBR 600 F2 fra først på nitti-tallet.
CBR 600 er jo de beste og mest drifts-sikkre sykklene i 600 klassen. Dårlige eksemplarer av en CBR 600 er meget sjelden uansett km.stand o.l.
zdm900

zdm900
04.03.02 22:05
...for 50k er det fullt mulig å sikre seg en eldre Monster 600.
Er du heldig, har den karbon-potter og litt annet snacks også.
Topp kjøreegenskaper kombinert med ett rått design og nydelig lyd!!!

Reidar Balstad
www.ducati.no
Tigerberget

Tigerberget
18.03.02 00:53
Holder meg til trå sykkelen jeg...

ALJ...
Jackman

Jackman
07.04.02 18:01
Kunne jo tilby deg en veldig pen Honda Nighthawk 750 til godt under 50K.

Vel 9000 miles og kjørt av voksen mann. Flott begynnersykkel før anskaffelse av kåpesykkel og 200 km/t om etpar tre år.
ølgrim

ølgrim
07.04.02 22:37
Jeg har en VF500F som jeg vurderer å selge til rundt 27000 kroner. Til tross for lite kubikk, er sykkelen uten tvil den beste 500 jeg noen gang har kjørt. Disse syklene var svært populære da de kom, og er på mange måter enda bedre utstyrt enn dagens 500. Min har blant annet doble skivebremser foran (det er få 500 med doble skiver), autotrack-dempere foran (justering av hardheten i demperne slik at man kan tilpasse demperne etter kjørestilen), V4-motor med flott lyd og svært gode ytelser (76 hk). Har kjørt den rundt 3000 km allerede, og den går som en klokke.

Ellers synes jeg det har kommet flere gode forslag, men vil også legge til VF750. De ligger nok under 50k i pris, men det er også flotte sykler som er fine å kjøre og svært gode rent teknisk. Det eneste man må være obs på er toppene, for de første modellene har visst vært plaget med dårlig smøring i toppen. Ellers rakler det mye uansett, og det skyldes at de bruker samme teknologien som brukes på banesyklene. Dvs. at kammene ikke blir drevet av kamkjede, men av tannhjul, og det skaper en del ekstra støy, men det er visst veldig bra fordi effekttapet blir mye mindre og holdbarheten er lengre.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg