Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Scooter Tøft & moderne/Gay & harry

NYTT TEMA
Jalpa

Jalpa
20.02.02 00:10
Hva er Scooter tøft, gay, moderne, eller??

Det er forskjell på moderne scooter og klassisk vespa, men er det fett eller bare Harry??
desperado

desperado
20.02.02 14:12
Scooter er for homser og jenter, Vespa classic er litt bedre, men allikavel.....

iamadesperado[3300]
BadCommandOrFilename

Moderne scooter er litt gay, eller jaffal femi... synes jeg!
(femi former er digg, men ikke på sykkel)

~bAd~(kjører bare gamle)
sledgehamm

sledgehamm
21.02.02 10:29
Har du sett de største scooterne fra Honda, Suzuki eller Yamaha?
600-650ccm, toppfart 180 km/t. De har nesten funnet opp motorsykkelen på nytt.
tegnestiften

tegnestiften
21.02.02 13:34
Vespa rocker da :)

MentalT [1594] 10.12.01 10:31
stiften:
Er tråden om ny pappeske som jeg har lagt støtende? Bare si fra dersom du vil ha den stengt...
desperado

desperado
21.02.02 14:15
Hva er vitsen, 180 er da ingenting, og axen er vel ikke mye å skryte av. Dessuten er det ikke gir! ÆSJ OG FYSJ!!!

iamadesperado[3300]
svinball1

svinball1
26.02.02 21:59
"desperado skrev:
Hva er vitsen, 180 er da ingenting, og axen er vel ikke mye å skryte av. Dessuten er det ikke gir! ÆSJ OG FYSJ!!!

iamadesperado[3300]"

**
180 er sikkert nok på en scooter...
Gamle vespaer er rått ja, helst med reservehjul...
Tempo Panter slår de thoug:)
Elektrojet

Elektrojet
26.02.02 22:06
Tar ordet "urbant" i min munn. Og spytter det ut.
Scooter er vel stort sett en saktegående tohjuling med små hjul?
Brynjulf

Brynjulf
26.02.02 23:26
Kjører selv SFX og er fornøyd med dette, jeg vurderte å kjøpe tsx, men bestemte meg for SFX fordi at denne kjører godt oppover bakkene, og jeg ikke skulle ha den så lenge at d var vits å trimme, drar fra de fleste orginale mopeder i bakkene. Mener for øvrig at dagens mopeder går for dårlig, eksempel på dette er RMX en kamerat av meg måtte ta fart for å komme seg opp en rimlig slakk bakke for at den ikke skulle få motorstopp. Han kunne heller ikke ta bakkestart med den.
vekteffekt

vekteffekt
07.03.02 13:50
Moderne scootere synes jeg er noe femi.........
Selv har jeg to gamle Vespaer, litt rufsete. Jeg ser ikke på disse som femi eller gay i det hele tatt. Bare to stk latterlig morsomme fremkomstmidler med masse historie i seg. Pr i dag er jo den gamle Vespa scooteren et av århundredets design-ikoner fult ut på høyde med VW Bobla.....og den er som sagt ikke femi eller gay. I hvertfall ikke i mine øyne....
desperado

desperado
07.03.02 14:31
Da har han med RMXCen ikke triimet moppen, og regnes dermed som en stor idiot.

iamadesperado[3300]
Brynjulf

Brynjulf
07.03.02 16:57
"desperado skrev:
Da har han med RMXCen ikke triimet moppen, og regnes dermed som en stor idiot.

iamadesperado[3300]"

Det jeg henviste til var da han var på vei hjem fra butikken han hadde kjøpt den på. Han fikk på trim et par dager etterpå etter at butikken begynte å gi effektanlegg med på kjøpe, forteller vel litt om hvor dårlig denne mopeden går orginalt.
desperado

desperado
07.03.02 17:31
Det er EU sin feil....

iamadesperado[3300]
Bobsock

Bobsock
28.04.02 02:14
"Brynjulf skrev:
Det jeg henviste til var da han var på vei hjem fra butikken han hadde kjøpt den på. Han fikk på trim et par dager etterpå etter at butikken begynte å gi effektanlegg med på kjøpe, forteller vel litt om hvor dårlig denne mopeden går orginalt. "

Nå har det seg slik at originalt så går ikke den mopeden så dårlig, men for å bli godkjent i norge må den plomberes i potta (redusere effekten). Men hvis du drar ut den plomberingen så går den veldig greit og stille. Slipper den stygge knitre-lyden som kommer fra effektanleggene. Og det blirvanskeligere for onkel politi å se at det er "litt" ekstra ytelse her enn hvis man setter på en stygg glorete effektpotte.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg