Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Moped trimming?

NYTT TEMA
TempoRE

TempoRE
15.03.02 23:44
Hva er best, støpejernsylinder eller hardchrome sylinder???

er dette bra til min tempo re 91mod grønn:
Sachs, Eurocilindro sylindersett, 48mm, m. topp og forgasser, 2390,- (Hardchrome)(fra http://www.crash.no )??

noen andre som har trimmet med dette?
LOBOTOM

LOBOTOM
15.03.02 23:51
Hvis jeg ikke tar feil er dette forum for motorsykler, IKKE mopeder. Kan ikke dere mopedister be om at VGD legger opp til et eget mopedforum? Gjelder forøvrig også biler under 1800 ccm........... MEODERATOR PLEASE , DERE HAR JO IKKE NOE ANNET Å GJØRE!

LoBoTom
*som er seriøs til en forandring og som har vært på ferie en stund....* :o)
desperado

desperado
16.03.02 12:32
Hold kjeft, din dritt.
desperado

desperado
16.03.02 12:33
Hardcrom er best, på de er kjangsen minst for at de skjærer seg. Ulempen er at de går ikke ann å borre opp, sånn som med støpjern.
Anbefaling: Kjøp Hardcrome og kjør den SKIKKELIG inn, ikke gi faen etter 10 mil fordi du blir utolmodig.

iamadesperado[3300]
TempoRE

TempoRE
16.03.02 15:33
slike som deg skulle hatt eget forum........
TempoRE

TempoRE
16.03.02 15:36
Takk for hjelpa! :)

jeg går for hardcrome!
BadCommandOrFilename

( bAd gir lobotom en ny drill ) Bruk denne du, så går det nok bra!
Sheraaaa

Sheraaaa
16.03.02 20:09
Nja, er nok ikke sikker på om jeg ville valgt hardchrome her... Det kommer mye ann på hvordan din kjørestil er, hardchrome tåler mer varme, altså høyere turtall. Men hvis du er av typen som ikke drar ut helt, er støpejern vel så bra... Charmo og Polini er de mest holdbare støpejernsylindererne...
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg