Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Like før sesongstart

NYTT TEMA
ølgrim

ølgrim
20.03.02 11:03
Hallo

Er det flere enn meg som løpende vurderer å registrere sykkelen og ta den ut av garasjen. Jeg bor på østlandet, og her synes jeg det har vært mange fine dager allerede, så jeg har ikke helt bestemt meg, men vurderer å hente sykkelen på lørdag. Er det noen andre her som har begynt å tenke på å registrere doningene sine, for ikke å snakke om de som allerede har gjort det?
desperado

desperado
20.03.02 16:55
Øhh... Hva mener du med å registrere? Leverer du skiltene om vintern eller hva...?

iamadesperado[3300]
mojorising

mojorising
21.03.02 12:06
Jeg begynner å bli kjempeklar for å sette meg i salen igjen.....

Mojo
ølgrim

ølgrim
22.03.02 18:27
Ja, jeg gidder ikke å betale 4800 kroner i forsikring for å få beholde skiltene på sykkelen mens den står i garasjen, så JA jeg avregistrerer sykkelen om vinteren! Har forresten hentet skiltene, så nå går turen til hytta for å begynne morroa
Elektrojet

Elektrojet
22.03.02 22:30
Åssen sykkel haru ølgrim?

Antagelig tar jeg sesongens første tur i mårra med min CBR.

ølgrim

ølgrim
23.03.02 15:20
Jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt til å kjøpe noe sykkel i det hele tatt, men så snubla jeg over en strøken VF500F for 15000 kroner i høst, og da var det ingen tvil. Selv om det ikke er det hissigste å få tak i, mener jeg uten tvil at det er det beste man kan få for 15000 kroner. Jeg angrer ikke ett sekund, og den er den sprekeste 500 jeg noen gang har kjørt. Nye CB500 er ikke i nærheten en gang.Jeg er forresten bare en kjapp tur hjemom nå, men skal straks ut og kjøre igjen. Sykkelen startet med en gang (nyyydelig musikk! (V4-motor)), og alt var som det skulle. Det eneste som gjenstår er å skifte olje og filter. Her på østlandet er veiene helt tørre og fine, så nå skal det bli en flott påske! Jeg anbefaler deg å slutte å somle, og komme deg ut på veien du også, det er utrolig herlig å kjenne friheten og all gleden ved å kjøre motorsykkel. GOD SESONG!
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg