Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Skinndress damer størrelse??

NYTT TEMA
Babyface85
Babyface85Innlegg: 8
28.02.14 07:03

Hei,

Er det noen som kjenner til størrelsene på Dainese skinndress til damer? Jeg har funnet en til salgs i størrelse 46, jeg er ca 160 høy, bruker  str 38 i vanlige klær. 

Vil den passe meg?

Andropov
AndropovInnlegg: 33081
28.02.14 07:20

God Dagen,

Min Frue og jeg elsker å reise på motorsykkel-ferie! Vi har fartet på kryss og tvers av Europa i årevis, men efter at min kone begynte å spise altfor meget (dessverre) har hun lagt på seg og er nu per i dag oppe i den "nette" vekt av 175 kg.

Hun er nu så kolossal at hun ikke får plass bak på sykkelen; vi forsøkte en stund med side-vogn, men den var faktisk for trang, for da hun først var på plass nedi kom hun ikke opp igjen og Falken måtte skjære løs sidevognen fra motorsykkelen med skjærebrenner! Derefter ble min frue (fremdeles oppi sidevognen) heiset opp i luften av Norsk luftambulangse-helicopter og fløyet til verkstedet (hengende i løse luften) for å skru henne løs!

Min plan er nu at kjøpe MC-campingvogn som hun kan sitte oppi mens jeg kjøyrer. Dessverre førte episoden med helikopteret til at min frue har trøstespist en hel del og vekten er nu i ferd med at bikke 200 kg.

Jeg må nu sannsynlig kjøpe den kraftigste motor-sykkel på markedet for å frakte min frue.

Så størrelse 46 blir nok litt snaut for henne.

(Innlegget ble redigert 28.02.14 07:22)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg