Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Harley Davidson - modeller man bør styre unna?

NYTT TEMA
vandreren
vandrerenInnlegg: 315
08.10.18 22:15

Ser etter brukt HD i prisklasse opp til 100.000.  Er 60+ år og ute etter sykkel til kortere koseturer.

Er det modeller jeg bør styre unna eller modeller dere vil anbefale? Vil helst ha mest mulig vibrasjonsfri sykkel da hendene mine lett "dovner". Vil også ha en mest mulig vedlikeholdsfri sykkel uten oljelekkasjer (Da er kanskje ikke HD det rette :-) )

Takker for svar!

xantiasx
xantiasxInnlegg: 2273
14.10.18 09:51

Er vel bare å kjøpe nyest mulig, tenker jeg

bjarsvei
bjarsveiInnlegg: 3747
14.10.18 10:15

Bortkastet .. 1 prosenklubbene stjeler delene av den allikevel..eneste de har som er originalt er ramma..resten er tyvegods..

vandreren
vandrerenInnlegg: 315
14.10.18 21:01

Har ikke hørt at det er et stort problem.

Fjøsbonden
FjøsbondenInnlegg: 13467
14.10.18 21:05
vandreren: Ser etter brukt HD i prisklasse opp til 100.000. Er 60+ år og ute etter sykkel til kortere koseturer.
Er det modeller jeg bør styre unna eller modeller dere vil anbefale? Vil helst ha mest mulig vibrasjonsfri sykkel da hendene mine lett "dovner". Vil også ha en mest mulig vedlikeholdsfri sykkel uten oljelekkasjer (Da er kanskje ikke HD det rette :-) )

Ta en prat med Eirik Jensen.

Han kan HD.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester