Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Suzuki GSX 750 F

NYTT TEMA
mlium

mlium
17.04.02 12:32
Hei.

Dette er første gang jeg poster innlegg under dette navnet. Har lånt nicket til en kollega (OiPunk) ett par ganger, men nå har jeg mitt eget. Håper dette forumet er bra...

Jeg har akkurat kjøpt meg en Suzuki GSX 750 F, 97 mod
Er det noen kommentarer noen av dere har til akkurat denne sykkelen? Generelle feil, deler som går fortere enn normalt, ting man må passe på m.m.
Kjøpte den på Jeco. Noen kommentarer til denne?Har hørt noen innad i miljøet, men jeg vil gjerne høre deres også...
monday

monday
19.04.02 00:41
Er det min gamle sykkel du har kjøpt? Er den sort? :o))
ErikH

ErikH
19.04.02 13:14
Prøv å søk etter sykkelen din i søkemotoren på nettsiden min. Den vil da søke i mange av de norske mc nettsidene.

http://www.nmcf.net/search/

Håper du finner noe nyttig!

Mvh
Erik Holm
Norsk MC Forum
http://www.nmcf.net/forum/
oppdin

oppdin
25.04.02 21:05
har en gsx600f, og den er ok. helt gjennomsnitts sykkel hva anngår slitasje. eneste jeg kan komme på (av egenerfaring) er luftfilteret, men det er jo generelt og ikke spesifikt for denne sykkelen. batteriet holder 2-3 år, og det er også ganske vanlig. jeg har også en kranglete choke-wire som er treg samt noe dødgang på gass-wire. ingenting av dette er feil jeg ikke kan rette på med enkle midler selv. ellers lurer jeg på om sykkelen din også 'røkker' noe jævelig når du starter i fri og klasker den ned i første. (clutch inne selvfølgelig)
oppdin

oppdin
25.04.02 21:14
det som stod om gsx600f var ganske nøyaktig hva jeg har som inntrykk av sykkelen.
mlium

mlium
30.04.02 19:54
Takk for mange gode innlegg...

Når det gjelder spørsmålene om rykking, så er det også sånn på min...lurer på hva det er. Virker som om den tar på vei ned til giret...
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg