Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Moerkt visir og effektpotte

NYTT TEMA
t7er

t7er
24.04.02 20:19
Hei!
Jeg lurer paa om det er noen her som har faatt bot for aa bruke moerkt visir eller effektpotte? Hvordan er lovene naar det gjelder dette? Her i England er det forbudt og foerere blir boetelagt for det. Er det et problem i Norge?
akkarmannen

akkarmannen
25.04.02 09:17
Det vanlige med hensyn til effektpotte er at man får mangel lapp. Har også hørt om folk som har fått klippet nummeret av pga. effektpotte, dette hører til sjeldenheten...... Har aldri hørt om noen som har fått bot for å kjøre med mørkt visir, til tross for mine 11 år på sykkel. Politiet her i nord virker greie med hensyn til slikt flise-spikkeri. Trur nok at driver man å kjøre med effektpotte i bebygd strøk på kveldstid så kan man vel greie å få seg ei bot, politiet har hjemmel for det vist de ønsker å gi bot.
Sheraaaa

Sheraaaa
28.04.02 18:35
"akkarmannen skrev:
Det vanlige med hensyn til effektpotte er at man får mangel lapp. Har også hørt om folk som har fått klippet nummeret av pga. effektpotte, dette hører til sjeldenheten...... Har aldri hørt om noen som har fått bot for å kjøre med mørkt visir, til tross for mine 11 år på sykkel. Politiet her i nord virker greie med hensyn til slikt flise-spikkeri. Trur nok at driver man å kjøre med effektpotte i bebygd strøk på kveldstid så kan man vel greie å få seg ei bot, politiet har hjemmel for det vist de ønsker å gi bot."

Hvor bor du ? Spitsbergen?
Hjemme klippes alle med effektanlegg og man får bot...

{{{{Alan Shearer, en gud i engelsk fotball}}}}
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg