Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hva heter din motorsykkel?

NYTT TEMA
Miss Peel

Miss Peel
05.07.01 12:29
Jeg har alltid hatt navn på mine motorsykkeler. Syntes navngivning ikke bør være forbeholdt båter. Man har et veldig personlig forhold til sine sykler, de blir nesten som et familiemedlem.

Min første sykkel (en Yamaha Virago) het Pus.
Min andre sykkel (en Suzuki Banditt) het Superpus.

Aner man et lite mønster her? Litt sånn pusete?

Hva har dere kalt sykkelene deres? Dere har sikkert vært litt mer oppfinsomme en meg. Eller?

: : Emma : :
Werk

Werk
05.07.01 12:49
Min drømmesykkel er en Ducati. Når jeg får råd, så skal den være sort eller gul.
Den skal døpes Mode.

[ Werk ]
softail

softail
05.07.01 13:25
Min første motorsykkel var en Honda Shadow. Den kalte jeg bare Shadow rett og slett. Nå kjører jeg Harley D. Softail. Den kaller jeg rett og slett Softail.
Hmmm...Enkelt og effektivt, dog IKKE særlig originalt!
catofro

catofro
05.07.01 13:28
Jeg har Ducati og den heter Ducati, jeg synes det er greit. Det å ønske seg en Ducati som er gul eller sort er vel på grensen til å bli katigorisert som upassende innlegg. Alt italiensk skal selvfølgelig være rødt.
Miss Peel

Miss Peel
05.07.01 13:31
Men det er jo ikke så veldig personlig. Det blir jo som hunden heter Hund.

Dere kan jo gi dem et mellomnavn :)

catofro

catofro
05.07.01 13:35
Mener du "har en motorsykkel som heter Motorsykkel
Miss Peel

Miss Peel
05.07.01 13:45
catofro:
Jeg mente at det var omtrent like oppfinnsomt som å kalle hunden sin for Hund. Eller kalle siameser katten sin for Siameser.

De fleste motorsykkeler har en personlighet. Kall den noe som gjenspeiler det!
Jeg syntes navn er litt moro, jeg da.

hatabyfolk

hatabyfolk
07.07.01 22:27
Miss Peel:

Hadde en Yamaha YZ.. Heitte Yazmin
Miss Peel

Miss Peel
09.07.01 21:24
Det var et kjempefint navn. Det var sikkert en fin sykkel :-)

hatabyfolk

hatabyfolk
10.07.01 15:11
[Slettet]

(Innlegget ble redigert 22.04.20 14:10)

beachfuzz

beachfuzz
10.07.01 15:19
Min heter "Brumm Brumm" :O)
Miss Peel

Miss Peel
10.07.01 15:45
:0

Jeg har også hørt "Ørn ørn". Må leses med innlevelse, prøv å høres ut som en motor.

kjelmagne

kjelmagne
28.08.01 14:26
Har en rød (allt annet er blasfemisk :>) Ducati 916, hun heter Rossa. Forholdet vårt er som med en heroin avhengig fotomodell- får hun 'dopet' sitt er det en fryd, går det litt lenge mellom er det skitt. :>>
vewe67

vewe67
28.08.01 17:45
Kjører Honda CBR 600 F Sport, og den er uten navn for da blir det så vanskelig når den (eventuelt) skal selges. Som å selge et familiemedlem det, og det gjør man da ikke (unntaket her er selvfølgelig svigermor).
erikv

erikv
03.09.01 21:59
Jeg syntes absolutt at man skal kunne navngi sine motorkjøretøy selv om det ikke nødvendighvis er en båt det er snakk om. Jeg for min del har en svart starway scooter som jeg har døpt Reka. Navnet kommer av at den var en del mindre en vennene mine sine scootere og den ble en liten reke i forhold. Etter det har jeg bare kalt den Reka...
saklg

saklg
04.09.01 12:28
Motorsykkel er mangt. Til tross for heftig ulykke med langt sykehusopphold er jeg på veien igjen. Friheten og avkoblingen fra travel jobb er "ubetalelig" - Således blir motorsykkelen lett omdøpt - jeg stresser ned med en tur på "motorpsykologen".
Stein
notlob

notlob
08.09.01 00:40
Miss Peel skrev:
Men det er jo ikke så veldig personlig. Det blir jo som hunden heter Hund.

Dere kan jo gi dem et mellomnavn :)

-------------------------------------------------------------------------------
Ja eller som at pusen heter pus, sånn som din.

-notlob-
KongAlex

KongAlex
08.09.01 05:02
Jeg har en Yamaha YZ 125, og den har mange navn. Noen ganger omtaler jeg den som "geita", noen ganger som "dama mi" og av og til navn som "Bjarne", "Olaf" og "monsteret". Det er fordi den gaar FORT!!!
goBilbo1

goBilbo1
13.05.02 00:03
Vet ikke helt om jeg tør skrive her inne, men i alle fall, min stolte ganger (en CPI Popcorn (ja det dreier seg altså om en sånn tupperware Scooter fra Taiwan)), bærer det feiende flotte navnet - "Fisern"....

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg