Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Kan noen hjelpe meg?!!?

NYTT TEMA
Eireen

Eireen
14.08.01 11:50
Jente på 21 år ønsker å ta lappen på sykkel...veier litt i overkant av 50 kg. Vil jeg ha problemer med å holde sykkelen? I så fall, hvordan sykkel burde jeg satse på?
Hvor mye regner du/dere med at lappen kommer til å koste?

(trengte kun 3 kjøretimer på bil...)
spøkelseskladden

spøkelseskladden
14.08.01 13:09
Har undersøkt litt prisene på lappen selv, og fant ut at det lå omtrent som billappen. Men med mindre man får lånt en sykkel å øvelseskjøre på eller har erfaring fra girmoped regner jeg med at man trenger noen timer på å lære å mestre sykkelen...
Eireen

Eireen
14.08.01 13:14
Thanx!
softail

softail
14.08.01 13:47
Hvis dette er din første sykkel så vil jeg tro at et lavt balansepunkt er tingen. Prøvesitt Yamaha Virago 535 og Honda Shadow 600. Begge er lave sykler og perfekte for nybegynnere. Jeg for min del holder en knapp på Shadowèn.
Styr langt unna store racingsykler og høye Trans Alpèr!
Eireen

Eireen
14.08.01 14:09
Tusen hjertlig for et kjempe godt tips!!
joska2

joska2
14.08.01 14:42
Eireen skrev:
> Jente på 21 år ønsker å ta lappen på sykkel...veier litt i overkant av 50 kg. Vil jeg
> ha problemer med å holde sykkelen? I så fall, hvordan sykkel burde jeg satse

Så lenge du rekk ned i bakken med beina burde det gå fint. Og som ein annan påpeikte - lavt balansepunkt hjelper også. Prøv ein Kawasaki ER-5, viss du likar slike syklar:

http://sunba2.ba.infn.it/ER5/er5.html
http://www.eastbike.de/er5/index.htm

> Hvor mye regner du/dere med at lappen kommer til å koste?

Eg har sett at enkelte køyreskular her i Bergen opererer med fastprisar, og dei startar på ca. 5000. Då kjem sikkert diverse gebyr og avgifter ifb. prøver og oppkøyring i tillegg.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg