Mannen er gal. Har lånt meg Ghostrider 3 her av noen jeg kjenner.
Hva er det han kjører egentlig? En Yamaha yzf R1?
Noen som vet? Den svarte sykkelen hans/hennes?

Hei!
Du kan se hva han kjører her:http://www.ghostridermovie.net/
Men tror han kjører en suzuki GSX 600 med turbo
Det har også kommet ut en Trailer til GR 4!
Helten-->

jeg spør nok en gang hvem bryr seg hater hater hater vålerenga vif er bønder med høygafler..................................................................

javel, hvorfor skriver du da på dette forumet; og hva er vitsen i å meddele oss dine interesser som ofte handler om å spre dritt om vålerenga og enkeltpersoner!?

SeniorFrpgutt skrev:
jeg spør nok en gang hvem bryr seg hater hater hater vålerenga vif er bønder med høygafler..................................................................
Klage sendt.

LilleFrp skrev:
javel, hvorfor skriver du da på dette forumet; og hva er vitsen i å meddele oss dine interesser som ofte handler om å spre dritt om vålerenga og enkeltpersoner!?
>>Please LilleFrp! Kan ikke du ta med deg den andre brukeren din å stikke?

Han kjører en Suzuki GXR 1000...

Han har vel en turboladet Hayabusa Streetfighter med over 500 hk. Og ellers er det vel bare speed og adrenalin det går på! :-)

HAN KJØRER HELT KLART EN TRIMMET HONDA MT5 ELLER HVA FOLKENS HAHA...

Har et spørsmål, hvorfor tror dere at det var jeg som var multinicker? Kan meddele at dette VAR en "venn" av meg. Som var nysgjerrig på spam, han heier også på liiin i tillegg!
---------------------------------------------------------------------------------
LilleFrp- Nå Med Fire Siffer Bak Nicket Sitt!

Gixxer 1000 og modda hayabusa! skjønner ikke folk som sier at han kjører R1. så den nyeste filmen hans for en tid tilbake siden med noen kompiser og halvbekjente, hvorpå den ene høylytt proklamerte hvor rå den yamahaen er osv. Måtte Ta stillbilde av fronten på gixxern hans for å vise sammenligning :p

Han har mange sykkler....men han kjører så vidt meg bekjent kun Suzuki...

Er ikke Ghostrider død?
jungeltrommene visker noe slikt over grensa..

Nei.. En av "lagkammeratene" hans skal visstnok være død, men ikke sjefen sjøl ;p