Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Arendal - Grimstad på 2 minutter

NYTT TEMA
Elektrojet
ElektrojetInnlegg: 23495
19.10.05 17:59
Heftig på bane. Sånt hører ikke hjemme på norske veier.

http://www.fedrelandsvennen.no/nyheter/lillesand/article315575.ece

bbonga
bbongaInnlegg: 3998
19.10.05 23:06
Ombestemte meg... den var litt på kanten den kommentaren :)
Stumpen
StumpenInnlegg: 935
19.10.05 23:08
Sjukt. Skulle blitt fakka og kastrert.
apriliaRS125
apriliaRS125Innlegg: 10
23.10.05 12:50
Han var ikke til skade for andre vertfall. Det var vel kun en bil på veien. Kan det være Ghost Rider?
Queter
QueterInnlegg: 4710
23.10.05 23:12
Det definitivt ikke Ghostrider.
Matsie2
Matsie2Innlegg: 16402
23.10.05 23:12
Nesten like fort som jeg sykler.
TDM900
TDM900Innlegg: 2
30.10.05 11:33
Helt enig!!
Det er slike som hele tida ødelgger for oss som er lovlydige og kjører vettugt.
For bestandig høre at det går så fort på motorsykkel, at vi kjører hensynsløst, men her er jo ETT bevis på, hvorfor vi hele tiden får høre det....
Deathrage
DeathrageInnlegg: 238
20.12.05 21:25
shit.... tror nok dette er en som nettop har skaffet seg stor sykkel eller noe, tror ikke de som har kjørt lenge gjør slikt? kjører litt fort selv med min "late" 125 Kawa BN custom (i forhold til fartsgrensa, altså), men begrenser meg hvis det er mye trafikk... sykkelen min går uannsett ikke fortere enn 100 - 105 på flata, dettte er jo over 3 ganger så fort... kjenner en som har en hayabusa, og som kjører ganske fort, men han kan ihvertfall kjøre, og jeg har ikke sett ham ta noen sjangser enda... (stort sett bare ting som 0-180 på 7,2 sec og slikt han filmer, selv om sykkelen går 320 eller noe (har testa på "fryaflata" i sør-fron))...

dere har kanskje merket at det er mange ulykker her i området (nord-fron (vinstra), Sør-Fron, ringebu osv..), men jeg tror ikke det har vært mer enn en to-tre alvorlige mc-ulykker her, og mesteparten kommer utenifra... var en ungdom som tok livet av seg ved å kjøre full fart i fronten på en trailen ved vinstra i sommer. tror ikke jeg har ringt fortere til kameratene mine før...ellers vare det en som fik sola i øyene på "frya-sletta" og kom over i motgående i sommer eller i fjor-sommer, døde også tror jeg...
Eon-fan
Eon-fanInnlegg: 1070
06.01.06 08:03

Dette er jo et typisk eksempel på hva som skjer siden Norge kjører den totalt gale "motor"-politikken som de gjør.. Det finnes nesten ikke baner rundt så veiene blir brukt. Skal ikke sitte og si at dette var rett gjort, men må innrømme at jeg ikke alltid er like snill når jeg sitter på sykkelen selv..

Lag flere baner for oss så blir det nok bedre, forsvinne helt vil det aldri gjøre, men det kan bli bedre langs veiene hvertfall..

-----------------------------------------------------------------------------------------
"Jeg har vært snill i år.. Stort sett.. Det burde belønnes.. Joda..jeg har hatt mine uheldige øyeblikk, det skal innrømmes.. Men regner dere på det, har jeg vært mest snill. Det er alt jeg ber om- at dere regner på det.." Sitat: Lars Lauvik's Tetra
svartef
svartefInnlegg: 1196
06.01.06 22:14
Sandnes - Stavanger 0.01 min!!
Eon-fan
Eon-fanInnlegg: 1070
06.01.06 22:42
Hehe! Ja de grenser jo til hverandre så er jo mulig det...

-----------------------------------------------------------------------------------------
"Jeg har vært snill i år.. Stort sett.. Det burde belønnes.. Joda..jeg har hatt mine uheldige øyeblikk, det skal innrømmes.. Men regner dere på det, har jeg vært mest snill. Det er alt jeg ber om- at dere regner på det.." Sitat: Lars Lauvik's Tetra
tusser
tusserInnlegg: 1057
07.01.06 12:13
er det bare jeg som som synest at det ser ut som at han har "fikla" litt med speedometeret?
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester