Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Er det normalt å gå uten inntekt?

NYTT TEMA
kjersti59

kjersti59
09.11.06 02:44
Jeg gjør det! 0 inntekt , 0 trygd, og 0 fra sosialen , jeg må bare klare meg som best jeg kan........det kostet meg over en mill. å bli kvitt firmaet mitt..hvor er rettferdigheten hen? Nå har jeg begynt på kjøre drosje på mine gamle, slitne dager, men orker ikke det heller, hva gjør man da?
TheOldLady

TheOldLady
09.11.06 03:09
Det var leit å høre.. hva sjedde med firmaet ditt ?
dinjevlaidiot

dinjevlaidiot
09.11.06 03:14
uføretrygd
solitude

solitude
09.11.06 08:04
kjersti59 skrev:
>Jeg gjør det! 0 inntekt , 0 trygd, og 0 fra sosialen
[...]
>hva gjør man da?

Var det ikke du som likte å gamble på børsen? Da må du vel ha hatt nogen penger for å gjøre det - håper ikke de er borte nå da...
Carradona

Carradona
09.11.06 12:28
Selger aksjer og finner en jobb som du kan gjøre?
adeline

adeline
09.11.06 14:00
Det første jeg tenkte var at du må være dame. Opp i årene. Så ser jeg på profilen at det er du sansynligvis. Uansett så ter du deg som en dame. Som er slik: nå har jeg jobbet nesten hele livet og betalt skatt. Nå fortjener jeg å få noe tilbake.

Synd med firmaet ditt, men faktum er at de fleste firma ikke har så lang leve-tid. At du ikke sitter igjen med noe er værre. Prøvd å søke nye jobber? Du må vel være litt ressurssterk siden du har hatt eget firma.
Persimone_1

Persimone_1
09.11.06 20:11
Hør her, Kjersti:

Det fins noe som heter gjeldsofferforeningen eller noe sånt. En tidligere Venstre-politiker og jurist var i alle fall foregangsmannen. Jeg har lett litt på nettet, men finner det ikke. Men prøv selv.
muzzIe

muzzIe
09.11.06 20:12
"Det første jeg tenkte var at du må være dame. Opp i årene"

>>> Dritbra gjettet når nicket hennes er kjersti59.
adeline

adeline
09.11.06 21:06
Nei, muzzle, legg merke til rekkefølgen i det jeg skrev. Jeg skjønte det på argumentasjonen. Eldre menn er helt anneredes, de vet at de gjennom skatten IKKE har opparbeidet seg en konto som de kan komme på sosialen/trygdektr og hente ut. Min erfaring gjennom jobb i det offentlige. Interessant erfaring i grunn, flest kvinner blir jo uføre. De jeg har vært i kontakt med hadde ikke div. diffuse ryggplager. Det er derimot holdningene deres jeg har lagt merke til. Kvinner synes i større grad det er greitt å ta imot offentlige stønader, fordi de fortjener det etter å ha betalt skatt i alle år.
muzzIe

muzzIe
09.11.06 21:44
Jeg regnet med du så nicket hennes før du gikk inn i profilen.
kjersti59

kjersti59
10.11.06 03:58
Var det ikke du som likte å gamble på børsen? Da må du vel ha hatt nogen penger for å gjøre det - håper ikke de er borte nå da...

Ja riktig det soltude, det er det jeg lever av nå...............
LiKri

LiKri
10.11.06 10:32
Er det normalt å gå uten inntekt?

Nei, med så lav arbeidsledighet som vi har nå er det ikke normalt.

adeline

adeline
10.11.06 11:05
kjersti59 skrev:

Ja riktig det soltude, det er det jeg lever av nå...............

Så hvorfor skriver du denne tråden, når du har hatt inntekt som du tydeligvis lever av i dag? Eller mistet masse på børsen. Tviler på at du får så masse sympati.
kjersti59

kjersti59
10.11.06 17:23
Jeg er ikke ute etter sympati, jeg lurte bare på om det er normalt å ikke ha noen som helst slags inntekt i dette landet. Er forresten en forferdelig dårlig trader.
adeline

adeline
10.11.06 17:45
Nei. Det er ikke nromalt å ikke ha jobb. Dette bør du snarest gjøre noe med.
Westcoast_2

Westcoast_2
12.11.06 23:59
Kjersti59 Er det normalt å gå uten inntekt?
-----------------------------------------------------------------------
W - Svar: Ja tror mange HER inne gå uten penger, tror de har gjordt det til en slags Sport.......

Mvh Westcoast

""""Husk det er IKKE spørsmål som motdebatanten setter spørsmålstegn ved han/hun vil at DU skal svare på, men dine innderste PERSONLIGE meningene/ytringer enhver MÅTE ha""""

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg