Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

problemer med Ebay og PayPal. Noen som kan hjelpe

NYTT TEMA
titing

titing
09.11.06 21:45
Jeg har handlet en del på e-bay gjennom auksjoner, og betalt gjennom PayPal.Jeg opprettet en konto der i sommer og nå er beløpsgrensen brukt opp. Jeg får melding at jeg har igjen 8 euro. Når jeg trykker på knappen for å heve beløpsgrensen får jeg melding om at kortet mitt er disablet. Jeg vet ikke hvordan jeg kan betale for de tingene jeg allerede har kjøpt. Jeg har vunnet budrunden i auksjonen og har forpliktet meg til å betale for varene. Jeg forsøkte å legge inn et annet visa kort, men det ble ikke godtatt. Jeg har jo penger på kontoen min, men får ikke sendt pengene gjennom PayPal. Er det noen her som har tips om hvordan jeg kan løse problemet. Jeg kan bruke bankremisse, men siden det er rådyrt håper jeg det finnes en annen løsning.
Keena

Keena
09.11.06 23:27
Hei!
Har du utvida beløpsgrensen? Skulle være en funksjon der som man kunne velge slik at man kan kjøpe så mye man vil, så lenge ikke et enkeltbeløp koster mer en enn viss sum. ( som er veeldig høy) Du hadde kanskje sånn at du kunne kjøpe for en viss sum og ikke mer?
Jeg hadde samme problem, men fant ut av det, husker desverre ikke helt hva jeg trykket på, siden det er en stund siden jeg har gjort det. Men det skal komme ganske klart fram på paypalkontoen din. Så er det noe med at de reserverer en dollar eller noe på kontoen din, som blir stående der noen dager, til de har oppgradert. Da vil den forsvinne og du kan handle ubegrensa igjen.

Håper du får det til:)
NediamNori

NediamNori
17.11.06 06:07
Var noe dill med at man måtte skrive inn en kode som dukka opp på bankutskriften...

Betalte 1$ til PayPal, og når beløpet ble trukket fras konto stå det en kode som jeg måtte legge inn på PayPal for å få utvida tilgang.
Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg